Depåsla.. *host* Medhjälpare! sökes

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
Gsx-R600
Som ni säkert vet så kommer Team CTD ställa upp på lördag med ett rent RoH-lag. :yoparty
Självklart ska väl ni komma o hjälpa oss i kaoset :)

All hjälp är välkommen men det hade vart gött med 1-2st som vet hur man byter däck lite kvickt.. Annars behöver så klart tankpersonal o.s.v.

Se så.. skriv upp er ;)

Hela dagen
1.
2.

Delar av dagen (tid?)
1.
2.


:hej
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
När börjar det? När slutar det? När behöver man vara på plats? Vilken typ av hjälp behöver ni mer? Behöver man någon typ av utrustning? Behöver man någon speciell typ av klädsel? Hur länge ska blomkål koka?
 

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
Gsx-R600
aj fan de missa jag..
Vi kommer vara där ute ca 07.00
Kval 09.00
Race 10.30-16.30

När ni kommer är självklart frivilligt men ju förr destu bättre om nån kan vara där redan kl 8 hade de vart grymt.
Vi behöver som sagt all hjälp vi kan få, någon som inte har tummen mitt i handen och hälst har bytt däck förr. Sen behöver vi tankgubbar, behövs ingen erfarenhet och någon som står vid start/mål o håller koll på förarna, en person kan klart hjälpa till på flera ställen :)
Klädsel är frivilligt men smoking kanske inte är bästa valet, oömakläder om man vill vara säker.
Blomkål :zpy
 
Gick med
22 Mar 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Köpt
kajlyl skrev:
aj fan de missa jag..
Vi kommer vara där ute ca 07.00
Kval 09.00
Race 10.30-16.30

När ni kommer är självklart frivilligt men ju förr destu bättre om nån kan vara där redan kl 8 hade de vart grymt.
Vi behöver som sagt all hjälp vi kan få, någon som inte har tummen mitt i handen och hälst har bytt däck förr. Sen behöver vi tankgubbar, behövs ingen erfarenhet och någon som står vid start/mål o håller koll på förarna, en person kan klart hjälpa till på flera ställen :)
Klädsel är frivilligt men smoking kanske inte är bästa valet, oömakläder om man vill vara säker.
Blomkål :zpy

Är tyvärr inte hemma den dagen. :(
 

Busis

Bättre en drink i handen...
Gick med
28 May 2003
Ort
Billesholm
Hoj
Yamaha FZ1 -10 & XT660Z Teneré
Vad menar du med ett rent ROH lag???

Innebär det att ni inte vill ha min hjälp???

Kan nog ställa upp hela dan annars..

Ha det

Busis
 

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
Gsx-R600
Hade vart underbart!!
menade bara att för förstagången så är alla förare från klubben..
Nu har du sagt att du kan hela dagen, bindande kontrakt på nått sätt!! mohahha ;)

Hela dagen
1.BusBerra
2.

Delar av dagen (tid?)
1.
2.
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Ni kan räkna med mig på ett eller annat sätt. Jag kommer på morgonen men inte klockan 07:00 och förmodligen inte 08:00 heller då jag anländer hem från Tyskland på fredag kväll. Men jag kommer!!!!

Kränga däck får nån annan göra, jag kan nada men hälla soppa i en hoj utan att spilla ska jag väl kunna klara av. Oömma kläder it is!

Vi kommer vara där ute ca 07.00
Kval 09.00
Race 10.30-16.30

Hela dagen
1.BusBerra
2.

Delar av dagen (tid?)
1. Maverick_ou812
2.
 
Last edited:

Skutte

Förvirrad !
Gick med
16 Sep 2003
Ort
.
Hoj
.
Gott snack ! en annan måste se till o få loss full license oxo ju... se snacka om tidigt.,.07.00 suck blir alltsp en lugn fredag men dessto roligare lördag :rofl
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Skutte skrev:
Gott snack ! en annan måste se till o få loss full license oxo ju... se snacka om tidigt.,.07.00 suck blir alltsp en lugn fredag men dessto roligare lördag :rofl
OBS!!
Glöm inte bada på fredag kväll Skutte, så slipper du känna ett behov att doppa dig i bollhavet på lördag...
 
Gick med
22 Mar 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Köpt
Skutte skrev:
Gott snack ! en annan måste se till o få loss full license oxo ju... se snacka om tidigt.,.07.00 suck blir alltsp en lugn fredag men dessto roligare lördag :rofl

Ta en endagslicens. Du behöver inte lösa ut en full licens.
 

Otee

Medlem
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
CBR1000RR -04 Movistar Edition *Stulen*
Busis gubben, du är så välkommen så. Då får ju jag någon att krama under dagen.

:tummenupp
 

Skutte

Förvirrad !
Gick med
16 Sep 2003
Ort
.
Hoj
.
License check = OK :tummenupp

Hur ? = Kontant på plats ---> För 300 skånska dollar ska man kasta sig runt på en fel växlad Suzuki med liten motor..

kan bara bli skitkul, Otee... lovar o inte dricka på fredag mer än vatten.
Har hört att Höganäs har bäst kranvatten i Sverige :tungan

Citat från HD..
Att Höganäs vann tycker Göran Olofsson visar att vattnet inte påverkats av den klorering som Helsingborg satt in.
Motiveringen lyder: "Ett vatten med kalk, krita, fruktig stramhet och lång törstsläckande eftersmak."
- Det lät ju tjusigt. Att det smakar fruktigt var ju festligt, det har aldrig någon sagt till mig, säger Göran Olofsson.

Otroligt va :fyllisar
 
Gick med
12 Jul 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
The Beast
Skutte skrev:
License check = OK :tummenupp

Hur ? = Kontant på plats ---> För 300 skånska dollar ska man kasta sig runt på en fel växlad Suzuki med liten motor..

kan bara bli skitkul, Otee... lovar o inte dricka på fredag mer än vatten.
Har hört att Höganäs har bäst kranvatten i Sverige :tungan

Citat från HD..
Att Höganäs vann tycker Göran Olofsson visar att vattnet inte påverkats av den klorering som Helsingborg satt in.
Motiveringen lyder: "Ett vatten med kalk, krita, fruktig stramhet och lång törstsläckande eftersmak."
- Det lät ju tjusigt. Att det smakar fruktigt var ju festligt, det har aldrig någon sagt till mig, säger Göran Olofsson.

Otroligt va :fyllisar
Du bekymrar mig :va
 

mclinda

en go tjej i sina bästa år :)
Gick med
24 Jun 2004
Ort
helsingborg
Hoj
suzuki sv 650s lite mindre och mycket blåare
lycka till på lördag!!!
det kommer att gå super!!
å kajlyl jag är långt borta då, så då är det bara min frånvaro du kan skylla på :)
 

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
Gsx-R600
mclinda skrev:
lycka till på lördag!!!
det kommer att gå super!!
å kajlyl jag är långt borta då, så då är det bara min frånvaro du kan skylla på :)
Skönt o höra.. då kan kanske andreas hålla sig på hjulen ;)
 

Zmurfan

Nu även på SH
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Med Zmurfen
Hoj
VFR 400R
Skutte skrev:
Vad ??? att jag hittat ett gott vatten efter expert tips ?
Kanske gör en gott :7peta om inget annat så tar jag igen det på lördag :fyllisar

Tänk vad hemskt att behöva dricka alkoholfritt en hel helg... :rofl jag tror att din kropp hade gjort revolt på vatten en hel helg ... :7peta
Vad menar du med att lämna in din cykel..? det e ju fint väder, vad e det för handledare man har ?.. :fatta!
Trodde vi skulle öva lite..... :banana och sen :fyllisar
 

Skutte

Förvirrad !
Gick med
16 Sep 2003
Ort
.
Hoj
.
Zmurfan skrev:
Tänk vad hemskt att behöva dricka alkoholfritt en hel helg... :rofl jag tror att din kropp hade gjort revolt på vatten en hel helg ... :7peta
Vad menar du med att lämna in din cykel..? det e ju fint väder, vad e det för handledare man har ?.. :fatta!
Trodde vi skulle öva lite..... :banana och sen :fyllisar

Lugnt , jag letar fram nått annat o cykla på så det löser sig ska u se :tummenupp

Min kropp skulle nock sjutton behöva mer än en alkofri helg . . . . .
Problemet é ju vad man hitta på istället :va äsch jag får pilla naveludd i väntan :gnissla
 

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
Gsx-R600
kom igen nu :hoppa


Vi kommer vara där ute ca 07.00
Kval 09.00
Race 10.30-16.30

Hela dagen
1.BusBerra
2.

Delar av dagen (tid?)
1. Maverick_ou812
2.
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top