Fotrally
Olika
eller är dom modellanpassade på nått sätt?
Fotrally skrev:eller är dom modellanpassade på nått sätt?
Muppi skrev:det är väll inte direkt så att man köper ett depåstöd åt en R1.a -98.a
mer åt hållet att man köper stödet beroende på hur svingen ser ut? enkel, dubbel?
vild chansning från mig men.. kan ju stämma?![]()
Fotrally skrev:hehe...okej om svingen är enkel eller dubbel då förstår jag ju men tänkte mer om ett stöd som passar på nyare modell av R1:an också passar på min 98:a.
har aldrig sett ett depåstöd in real life.
Anderzzon skrev:Lyfter tråden lite samtidigt som jag snor den lite...
Jag behöver lite råd om depåstöd![]()
Justerbart depåstöd, passar det till de flesta hojar??
Bobbiner vart f-n fäster man dem??
Vilken storlek på ovanstående ska man ha, beroende på hoj lr??
Funkar det med plattor istället??
Universal är det bara shit??
Vart köper man det bästa till ett hyffsat pris i Sverige typ max för 500:- ?? ( jag vet jag är snål )
Framstår nu som en totalt inkompetent hoj åkare men det bjuder jag på![]()
Fotrally skrev:hehe...okej om svingen är enkel eller dubbel då förstår jag ju men tänkte mer om ett stöd som passar på nyare modell av R1:an också passar på min 98:a.
har aldrig sett ett depåstöd in real life.
Ja.Anderzzon skrev:Justerbart depåstöd, passar det till de flesta hojar??
I svingen finns det förgängade hål på många modeller. Borde finnas på din blade.Anderzzon skrev:Bobbiner vart f-n fäster man dem??
Honda har M8 som standard.Anderzzon skrev:Vilken storlek på ovanstående ska man ha, beroende på hoj lr??
Japp. Fungerar alldeles utmärkt tycker jag. Jag har lindat mina plattor med vulktejp för att inte få märken på svingen.Anderzzon skrev:Funkar det med plattor istället??
Nej.Anderzzon skrev:Universal är det bara shit??
Anderzzon skrev:Lyfter tråden lite samtidigt som jag snor den lite...
Jag behöver lite råd om depåstöd![]()
Justerbart depåstöd, passar det till de flesta hojar??
Bobbiner vart f-n fäster man dem??
Vilken storlek på ovanstående ska man ha, beroende på hoj lr??
Funkar det med plattor istället??
Universal är det bara shit??
Vart köper man det bästa till ett hyffsat pris i Sverige typ max för 500:- ?? ( jag vet jag är snål )
Framstår nu som en totalt inkompetent hoj åkare men det bjuder jag på![]()
DreeTman skrev:Kom förbi så ska du få en lektion i ämnet... kan nog skaka fram ett par till bra pris med om du vill ha.
//calle
majtii skrev:929an har inte fästen i svingen för bobiner.
Stämmer bra! Polaren har ett special till sin -01.Rocks skrev:Jag har sålt depåstöd en gång i tiden och vet att det var nån årsmodell av bladen där svingen var lite lägre på ena siudan än den andra varpå hojen stod snett (finns special till den modellen)...
Jupp, Kawa har M10x1,25 vilket krånglar till det lite.Rocks skrev:Angående Bobbiner ( skruvarna) så var det något märke tror det var kawa som hade fingängat.
Eldstorm skrev:Ja.
I svingen finns det förgängade hål på många modeller. Borde finnas på din blade.
Honda har M8 som standard.
Japp. Fungerar alldeles utmärkt tycker jag. Jag har lindat mina plattor med vulktejp för att inte få märken på svingen.
Nej.
Rocks skrev:Jag har sålt depåstöd en gång i tiden och vet att det var nån årsmodell av bladen där svingen var lite lägre på ena siudan än den andra varpå hojen stod snett (finns special till den modellen) samt att på R1 av årsmodell runt 2000 var ena gaffelbenet längre än det andra ( fanns special även här) Annars funkar universal till nästan alla med dubbelsving. Jag har universal både bak o fram på min FZR.
Angående Bobbiner ( skruvarna) så var det något märke tror det var kawa som hade fingängat.
Ett tips kolla www.checkray.se
De säljer både depåstöd till alla hojar + bobbiner
EmKao skrev:Tänkte låna tråden lite...![]()
Sitter nu o ska köpa ett stöd till min R6a..
Nån som vet vilken skruvstorlek till bobbinen?
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |