Tömmer du hojen på olja, kylarvätska och bensin innan du ställer in den, eller skiter du i det?Har faktiskt skippat allt vad depåstöd heter i lägenheten, hade ett par skivor parkettgolv kvar, de fick agera plattform för sidostödet, hojen är inne på snart tredje övervintringen i lägenheten. första året fick den stå på ett annat underlag med depåstöd, men efter inspektion så har den lämnat noll och inga spår, så nu står den rätt o slätt på laminatgolvet.
Tömmer du hojen på olja, kylarvätska och bensin innan du ställer in den, eller skiter du i det?
Jag har planer på att rulla in min i vardagsrummet över vintern. Jag är inte helt tillfreds i själen med att förvara den ute i mitt kallgarage. Har fått en del korrosion på avgaset pga det.
Mattan är köpt och fick hem den för ett par dagar sedan. View attachment 433315
Precis den jag skulle tipsa om, har en likadan i garaget under hojen och är mer än nöjd med kvalitén.
Fick hem hojen för en timme sen, hon luktar lite, trots helt ny. De har provkört den innan de körde hitden så det lägger sig snart hoppas jag, annars köper jag en buttplug (tvättplugg).
Min första tanke var WTF har jag gjort, ska jag bo såhär i typ 7 månader? Den är rätt stor ändå.
Men nu börjar jag vänja mig lite, imorgon får jag mitt depåstöd, då laddar jag upp lite bilder.
BTW: Får jag inte ligga med brudar nu blir jag arg...
Ny motorcykel kan ha en minst sagt markant odör kring sig. Kommer ihåg efter premiärturen med KTM:en tidigare i år, kommer tillbaka in i garaget och trodde på fullt allvar att det var på vippen att bli antändning i något kablage pga den fräna doften av lätt bränt gummi/elkabel. Det gick dock över tämligen fort.
Grattis till köpet, blev ju en kanonfin lösning.
View attachment 433640
Riktigt coolt P-E men varför skivbromslås? DEN STÅR JU FÖR HELVETE INOMHUS eller bor du i Hägersten
Ett depåställ fram också så här du hemma, tror jag.
Ville prova låset och sen fick det sitta kvar, inget som stör mig. Man kan aldrig vara säker nog.
Kollade och det enda jag hittar är denna och den ser lite instabil ut: http://abbastands.co.uk/product-detail.asp?item=superbike-stand&pid=1
View attachment 433607View attachment 433608
Så nu har jag fått hem nya depåstödet, 600:- inkl. frakt kostar det och är riktigt nöjd.
Mattan är jag också riktigt nöjd med.
http://www.motea.com/en/paddock-sta...ddock-stand-constands-racing-i4011-1931-0.htm
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|