Depåstöd till nsr125 (intresse koll).

überjahn

Hejhej.
Gick med
10 Nov 2004
Hoj
Kawasaki Z1000
Hej, vet att detta inte hör hemma här men vill bara göra en intresse koll här angående depåstöd.

Funderar på att bygga några sådana nämnligen, om nån är intreserad. :)

Ni som är intreserade av ett sådant (främst till Honda nsr) kan ju skriva det, så jag vet om det är lönt att bygga några.

OBS: detta är bara en intresse koll!

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Här är en bild på mitt... Vet inte om Bossjan ska göra nått liknande, hur som helst lär han va bra mycket bättre än mig på att göra stöden, mitt är stabilt o bra, dom bossjan gör lär inte bli sämmare, så ta vara på detta tillfälle!

Bifogat

• DSC01559 (Large).JPG
    DSC01559 (Large).JPG
    74.2 KB · Visningar: 105

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
Bossjan, martin snackade med dig om att jag ville ha ett va? Tror martin tog mått på min hoj har ja för mig, du kan ju fråga honom så tar vi pengarna nu nån gång när vi åker i vår...

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
NSR_Martin skrev:
Här är en bild på mitt... Vet inte om Bossjan ska göra nått liknande, hur som helst lär han va bra mycket bättre än mig på att göra stöden, mitt är stabilt o bra, dom bossjan gör lär inte bli sämmare, så ta vara på detta tillfälle!
om de blir som ditt så vill nog alla ha ett.. :tummenupp
Kan tänka mig beställa ett till nästa hoj.

zippo

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2004
Hoj
ingen för tillfället
bossjan skrev:
Hej, vet att detta inte hör hemma här men vill bara göra en intresse koll här angående depåstöd.

Funderar på att bygga några sådana nämnligen, om nån är intreserad. :)

Ni som är intreserade av ett sådant (främst till Honda nsr) kan ju skriva det, så jag vet om det är lönt att bygga några.

OBS: detta är bara en intresse koll!

va ska du ha för ett sån då?

überjahn

Hejhej.
Gick med
10 Nov 2004
Hoj
Kawasaki Z1000
vet ej, vad ett nytt kostar, har inte kollat vad jag ska ha heller...
Vill bara veta om det är lönt att bygga...finns ju över 100 nsr er på sporthoj så några måste ju vilja ha...

zippo

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2004
Hoj
ingen för tillfället
bossjan skrev:
Vill bara veta om det är lönt att bygga...finns ju över 100 nsr er på sporthoj så några måste ju vilja ha...

men om de e bra pris kanske jag är intresserad!

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
bossjan skrev:
Varför bara bygga till NSR?

Alla svingar ser väll mer eller mindre lika dana ut på 125orna, bara be om mått liknande dom jag gav dig så är det ju inga problem o göra stöd...

Passa på o köp nu :banana
Jag hade gjort det om inte jag hade fått möjligheten att bygga ett själv under estetveckan,...

Solid snake

Guest
Annars gör man ett själv, custom made.... :hihi

Dessutom gratis.

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Solid snake skrev:
Annars gör man ett själv, custom made.... :hihi

Dessutom gratis.
Jo precis, alla har ju tillgång till svets o grejjor så det är bara ut i garaget med er nu :rolleyes:

Bossjan, när blir filles klart tror du? Jag kan ta med mig det hem till mig....

Solid snake

Guest
NSR_Martin skrev:
Jo precis, alla har ju tillgång till svets o grejjor så det är bara ut i garaget med er nu :rolleyes:

Bossjan, när blir filles klart tror du? Jag kan ta med mig det hem till mig....

Annars går man till en mekanisk verkstad med en påse bullar och måtten på stödet så får man det fixat på en kvart. :näsblod

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Solid snake skrev:
Annars går man till en mekanisk verkstad med en påse bullar och måtten på stödet så får man det fixat på en kvart. :näsblod
Gör det då, du behöver väll inte klanka ner på folk som kan tänka sig bygga depåstöd till folk som vill ha?...

End of story...

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
SolitudE skrev:
Eller om det blir som mitt? Eller vad säger du Martin? :hihi
Haha, ja, om folk får komma o kollla närmare på mina svettsningar vill dom nog inte ha det längre :D Nädå, sååå fraligt va det väll inte...

Ditt va mycket bättre gjort, mer välgjort, lagt ner lite mer tid på det o så.... Jag va ju sjuk en dag så...

Dock tyckte jag inte det blev bra med plåtarna du hade som stag :rolleyes: Smaken är som baken... (Spelar roll på ett depåstöd, hehe)

SolitudE

R.I.P Brorsan!
Gick med
23 May 2003
Hoj
NSR:en såld! Nu hojlös!
NSR_Martin skrev:
Haha, ja, om folk får komma o kollla närmare på mina svettsningar vill dom nog inte ha det längre :D Nädå, sååå fraligt va det väll inte...

Ditt va mycket bättre gjort, mer välgjort, lagt ner lite mer tid på det o så.... Jag va ju sjuk en dag så...

Dock tyckte jag inte det blev bra med plåtarna du hade som stag :rolleyes: Smaken är som baken... (Spelar roll på ett depåstöd, hehe)

Själv tyckte jag det blev mycket snyggare som jag gjorde det.. Men som sagt, smaken är som baken. :)

Solid snake

Guest
NSR_Martin skrev:
Gör det då, du behöver väll inte klanka ner på folk som kan tänka sig bygga depåstöd till folk som vill ha?...

End of story...

Jag klankar inte ner, jag PÅPEKAR, du borde lära dig skillnaden.

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
-
Ska du ha runt 50-100 för ett stöd så fine. Det är ungefär vad det kostar att få ett gjort på mekanisk firma.

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy