Tänk på att Duken är lägre än 625/660'n så lyftet blir aningen högre. Så, du har två alternativ för att göra det bekvämt, kapa ben eller leta efter ett stöd som är motardanpassat redan från början.Rasorblade skrev:Ngn som vet om detta depåstöd passar KTM 625/660/duke??
(Kundo depåställ)
Rasorblade skrev:Ngn som vet om detta depåstöd passar KTM 625/660/duke??
(Kundo depåställ)
th0r skrev:Var hittade du stödet och vad kostar det?
Rasorblade skrev:Ingen som har ett bättre alternativ att föreslå?!
robbandalal skrev:jag köpte ett på jula i aluminium för 295 tror jag, säkert inte samma kvalitet men va fan det är ju ett stöd,funkar perfa för husa 650
Barrett skrev:Finns en prisvärd hydralisk variant som du pumpar med foten, tror fabrikatet heter CC-produkter eller liknande. Går hissa upp så pass att man kan få motor & annat i behaglig arbetshöjd. Tror listpriset är runt 2000:-.
Rasorblade skrev:Lite dyrt med 2000:-
Barrett skrev:Normalt sett ligger dom väl på 3000:- & uppåt.
Det går inte jämnföra den typen av lyft med varianten du länkade till, iofs. Är tanken att du ska ha den i garaget eller liknande så är den dock en bra mkt bättre investering. Lite osmidig att ha med sig till banan kanske. Iaf fram tills dess att något ska skuvas med.
kilzen skrev:de här kanske kan vara nått, kanske inte klara de tyngsta men rätt bra pris.
http://www.karlsson.se/direct.aspx?artid=7350022432437
Långa farbron skrev:Lägre lyfthöjd (400 mm) och billigare (695) max 700kg.
http://www.verktygsboden.se/V06/shop/showproducts.asp?numnow=1&id=479
En sån har jag till min Husa 650...Rasorblade skrev:Ngn som vet om detta depåstöd passar KTM 625/660/duke??
(Kundo depåställ)
-PLM- skrev:Jag fick en sån (61388) av mina snälla kompisar. Den är verkligen klockren, och man kan skjuta omkring hojen som man behagar i garaget. Värd vartenda öre, särskilt vid däckbyte.
wheelielover skrev:En sån har jag till min Husa 650...
robbandalal skrev:jag köpte ett på jula i aluminium för 295 tror jag, säkert inte samma kvalitet men va fan det är ju ett stöd,funkar perfa för husa 650
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|