fazerfun skrev:2568331Köpte ett par av den här killen -1200 spänn inkl. frakt. Funkar klockrent.
http://www.blocket.se/vi/9520261.htm?ca=11_s
HanneZ skrev:2568389Fjädrande stöd är lite krånligare att få dit än vanliga tycker jag.
Hakarna, i sidled.Swedecat skrev:2568401Vad är det som fjädrar?![]()
HanneZ skrev:2568409Hakarna, i sidled.
Hoztic skrev:2568464Kolla in www.mandp.com Dom har riktigt billiga depåstöd!
Kom förbi mig så kan jag svetsa ett åt dig på plats..Swedecat skrev:2568551Men då har de dyr frakt istället...![]()
Jo, 200kr ungefär, och 2v levtid, men hittar man lite prylar så tjänar man iaf in frakten, eller så handlar man med nån polareSwedecat skrev:2568551Men då har de dyr frakt istället...![]()
Lindén skrev:2568573Kom förbi mig så kan jag svetsa ett åt dig på plats..
Skall bara flytta klart först.
Hoztic skrev:Jo, 200kr ungefär, och 2v levtid, men hittar man lite prylar så tjänar man iaf in frakten, eller så handlar man med nån polare
RMT_Racing skrev:Finns en kille som säljer depåstöd ute på tyresö.. schysst kvalitet men kostar också..
Sportbikebabe skrev:Kan tipsa om Louis.de där de har ett bakstöd som man monterar på ett kit så du kan lyfta i styrkronan... Bakstödet kostar 25€, Frontadaptern 20€ och adapter till styrkronan 7 eller 10€.. bästa var att frakten var 15€ o vart hemma på 5dagar.
De finns under Pflege &Wartung o sen Motorradheber & Zubehör.
Tierp vettu!Swedecat skrev:2569446Låter som en bra idé, men det beror ju också lite på var i landet du bor.![]()
RMT_Racing skrev:2568866Finns en kille som säljer depåstöd ute på tyresö.. schysst kvalitet men kostar också..
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |