Depåstöd

gucanin

Ny medlem
Gick med
27 Jun 2009
Ort
falköping
Hoj
suzuki gsxr 750
fan jag som köpt depåstöd bak från biltema idag :D
Men min verkar stå stabilt -
de är en suzuki 750 .
 

Gibb

Ålänning
Gick med
26 Apr 2009
Ort
Åland
Hoj
Aprilia Rs 125 -03
kolla in dessa om du inte är rädd att beställa från UK http://www.ukbikegear.com/parts-accessories-paddock-stands-c-15_131.html
Jag har dom för 50£ och de funkar utmärkt. Finns krokar och bobbiner att köpa till som du ser...

Okej, beställde du därifrån? För jag undrar lite hur det är med leveransen och extra frakt- och skattkostnader

biltemas funkar finfint på min aprilia :)

Mjo, men jag skulle helst vilja ha med bobbiner och orkar inte börja laga om stödet. Och sen kommer jag köpa större hoj när jag är klar med aprilian, och då tar jag inga risker :D
 

Ässet76

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2007
Ort
Göteborg
Hoj
R1 -00 (såld), R1 -08 och en CB 900F Bol Dor -81
Någon som vet var man billigt och bra kan köpa krokar för bobbiner som passar biltemas stöd?

Jag kontaktade Biltema och ställde frågan om de kommer ta in klykor och det skulle de få in till sensommaren sa de. Har själv problem med klackarna, speciellt den vänstra som viker sig hela tiden.

Annars så ser de klykorna som www.maxmc.se har i sitt sortiment ut att passa Biltemastöden.
 

DiscoDuck IV

Medlem
Gick med
1 Jul 2004
Ort
Lund
Hoj
R1M -17
Någon som vet var man billigt och bra kan köpa krokar för bobbiner som passar biltemas stöd?

Köpte krokar (tillbehör till stödet "Biketek") som jag trädde i en passanade hylsa för att få en tight fit till fyrkants rören som klackarna i biltema stödet sitter i.

Kostar 100-150:- paret.

Nackdelen är dålig markfrigång om däcket är nytt, löses med större hjul på stödet eller plankbitar under depåstödshjulen :D

/Duck
 

MrMalm1

yeea
Gick med
12 Jun 2007
Ort
Kristianstad
Hoj
Aprilia rs 125 *inlöst/SÅLD*
Mjo, men jag skulle helst vilja ha med bobbiner och orkar inte börja laga om stödet. Och sen kommer jag köpa större hoj när jag är klar med aprilian, och då tar jag inga risker :D

jooo ja hade ju av bakhjulet för att byta hjul lager, då va ju klackarna lite ivägen, men efter ett genidrag så vända ja bara på klackarna så va inget ivägen:)

ska själv köpa en R6:a (tror jag) ni i vinter å de känns som om bobbiner känss säkrare:tummenupp
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top