Derbi GPR125 Cup/Nude

PEPPO!

Soon to be a man
Gick med
29 Jun 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Aprilia RS125 Tuono -04
Drar upp tråden igen för att se om någon har mer information om GPR125:an :)
Funderar på att köpa en..
 

PL0J

Fo' Shizzle!
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Trollhättan
Hoj
-
I nästa nummer av Bike skulle dom ha testa GPR'en, RS125'an, Miton och även CBR125'an om jag inte minns fel.
Så håll utkik.



Personligen så tycker jag att GPR'en är den snyggaste 125'an på marknaden, men RS125 känns som om den är mkt seriösare i chassi, bromsar osv.
 

PEPPO!

Soon to be a man
Gick med
29 Jun 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Aprilia RS125 Tuono -04
PL0J skrev:
I nästa nummer av Bike skulle dom ha testa GPR'en, RS125'an, Miton och även CBR125'an om jag inte minns fel.
Så håll utkik.



Personligen så tycker jag att GPR'en är den snyggaste 125'an på marknaden, men RS125 känns som om den är mkt seriösare i chassi, bromsar osv.

Okej.. men F*N när kommer den ut då :gnissla .. Ska köpa hojen på tisdag antagligen .. sen drar jag till Finland :(

Aa precis så känner jag också.. riiktigt fräck o ball, men samtidigt känns RS125:an rejälare och större... frågan är också hur den går jämfört med RS125:an.. strypt alltså :)
 

PL0J

Fo' Shizzle!
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Trollhättan
Hoj
-
PEPPO! skrev:
Okej.. men F*N när kommer den ut då :gnissla .. Ska köpa hojen på tisdag antagligen .. sen drar jag till Finland :(

Aa precis så känner jag också.. riiktigt fräck o ball, men samtidigt känns RS125:an rejälare och större... frågan är också hur den går jämfört med RS125:an.. strypt alltså :)
Min morfar :))) har lånat det senaste nummret av bike, så jag har ingen möjlighet att kolla när nästa nummer kommer. Men gissar att det är ett tag kvar, för senaste nummret kom nyligen..


Jag tror knappast den går sämre än RS125'an i strypt skick..
Tror även du kommer bli grymt nöjd ifall du nu köper en GPR, både om du kommer köra den i strypt eller ostrypt skick.
 

PEPPO!

Soon to be a man
Gick med
29 Jun 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Aprilia RS125 Tuono -04
PL0J skrev:
Min morfar :))) har lånat det senaste nummret av bike, så jag har ingen möjlighet att kolla när nästa nummer kommer. Men gissar att det är ett tag kvar, för senaste nummret kom nyligen..


Jag tror knappast den går sämre än RS125'an i strypt skick..
Tror även du kommer bli grymt nöjd ifall du nu köper en GPR, både om du kommer köra den i strypt eller ostrypt skick.


OK.. tack så mycket PL0J :) :fyllisar
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top