Hear hear!
Jag känner likadant, även om luren som sådan verkar bra. Det är allt den tillför vad gäller Itunes som jag innerligt hatar och MAC kopplingen..
Förr var Mac annorlunda.. idag så är de den största j*vla moneygrabbern på marknaden, vilket gör mig skeptisk till kundnöjdhetsinställningen.
Har ett par som kör Iphone 4 och några andra som kör Desire HD här på jobbet..
Konsensus bland Iphone 4 ägarna är att det är kingshit och det finns aldrig några problem någonsin.. (yeah right)
Konsensus bland Desire HD ägarna är att den funkar bra till "det mesta" men klagomål på kamera i mörker samt batteritid förekommer.
Då kanske man skall nämna att alla fick själva välja och många har gått från Iphone 3 till HTC. Jag skall till att byta bort min Sony Ericsson nu och har varit hyfsat nöjd med den. Tyvärr ställer jag högre krav på batteritid än kollegorna, så jag får se vad det blir. Definitivt ingen SE iallafall.
Tänk att så många som skall racka ned på iPhone gör det genom att försöka förklara hatkänslor och hur korkade de som har appleprodukter är eller helt enkelt ovetande om hur dålig produkten är.
Jag langar upp Androids "lösningar" på dina problem:
Grupp-SMS är busenkelt. Handcent SMS löser biffen.
Android synkar kalender, kontakter, mail, allt med Google utan kablar och inkoppling i datorn. När jag bytte telefon så startade jag den nya, loggade in på mitt Google-konto och telefonen frågade om jag ville tanka in kontakterna. 30 sekunder senare var allt i kalender, kontakter och sånt som i förra telefonen, helt utan en dators ikoppling. Supersmidigt
Man måste ladda dom varje kväll, det är ett faktum tills dom kommer ner på enerisnålare processorer.
Synkar inte alla smartlurar med Google nu för tiden?
Android och iPhone gör det... WP7 vet jag inte men tror de gör det.
Synkar man med iTunes så att saker försvinner så är det i min värld SBS... för gör man som man skall och har koll på det så försvinner inget, och det gäller alla sätt oavsett om det är iPhone, Android eller annan smart lur.