Desperat behov av hoj..

DesmoHellman

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jul 2009
Hoj
Ducati MTS 1200 Enduro -16 och Ducati SportClassic 1000 -06
du har ju en big... låna ut den då... mot en summa pengar =)

klart jag inte skämtade... kul att grabben är nöjd med sin hojj!!!
Finns säkert många som e missnöjd men som inte har råd att byta.. alltid kul när någon är nöjd med sin mc...

Har redan lagt fram erbjudandet, om du nu läst tråden istället för att bara spamma ;).

Ozzi

Guest
Du är medveten om att det finns en hel del personer på det här forumet som du inte ens skulle klara av att läsa regplåten på (annat än när du blir varvad) även om de kör Goldwing?

Är HELT övertygad om att det finns ett antal personer här som skulle köra skiten ur dom flesta här med en gammelbumse.:tungan

DesmoHellman

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jul 2009
Hoj
Är HELT övertygad om att det finns ett antal personer här som skulle köra skiten ur dom flesta här med en gammelbumse.:tungan

Duger min sura sugkuki DR? Den är samtidigt som den är världens tristaste hoj också världens roligaste. Samt att alla gixxrar och rettor kör omkull diReCKt!!!11! på grus!

Ozzi

Guest
Duger min sura sugkuki DR? Den är samtidigt som den är världens tristaste hoj också världens roligaste. Samt att alla gixxrar och rettor kör omkull diReCKt!!!11! på grus!

Med rätt pilot så tror jag den kör ifrån många på detta forum...:D

Knekten

trissad
Gick med
7 Dec 2004
Hoj
gsxr 1000 -01
Du är medveten om att det finns en hel del personer på det här forumet som du inte ens skulle klara av att läsa regplåten på (annat än när du blir varvad) även om de kör Goldwing?

vart iden texten står det att jag skulle köra??? läs igen och förstå texten tack...
Sen har jag aldrig sat eller påstått at JAG kör snabbast... vild fantasi du:D

Han skulle ha haft en strypt ninja 600 :rolleyes:

har haft en.... var bara skit.. därför vart det byte:D:D

Bara för dig ;)

[YOUTUBE-ID]FMEe7JqBgvg[/YOUTUBE-ID]

du är för go du...:Bugar:Bugar
Skön snutt förresten:D:D

Har redan lagt fram erbjudandet, om du nu läst tråden istället för att bara spamma ;).

Sorry... vart lite mycket hugg ett tag så hann inte läsa det.. sorry igen

Last edited:

DesmoHellman

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jul 2009
Hoj
Med rätt pilot så tror jag den kör ifrån många på detta forum...:D

Jag vet, därför jag vågade skriva in den i "min hoj". Man kan gå och köpa sig den nya Gixxern, ninjan, bläjden eller rettan och fortfarande bli rövk****ad av gubbjäveln på grustourern.

En av anledningarna att jag funderar stark på nya multistradan och förolämpa allas försäkringspremier och mindervärdesköplex på både bana, kurvig väg och endorospår. Måste bara "sms:a låna" lite först.

:D

eviln

Missade apex
Gick med
10 Aug 2009
Hoj
Suler Duke 1290 GT 2022
vart iden texten står det att jag skulle köra??? läs igen och förstå texten tack...
Sen har jag aldrig sat eller påstått at JAG kör snabbast... vild fantasi du:D

Jag ser att du är från Järbo vilket förklarar en del men jag ska försöka hålla det enkelt (förlåt alla smarta Järbobor):
Vem som helst kan köpa vad som helst, det handlar inte om utrustningen det handlar om hur man hanterar den.
Med övriga uttalanden, hojval och kritik om andras hojval så bör man ju åtminstone förstå hur lite det betyder.

Inte för att jag någonsin tror att du kommer att förstå men ändå...

DesmoHellman

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jul 2009
Hoj
Jag ser att du är från Järbo vilket förklarar en del men jag ska försöka hålla det enkelt (förlåt alla smarta Järbobor):
Vem som helst kan köpa vad som helst, det handlar inte om utrustningen det handlar om hur man hanterar den.
Med övriga uttalanden, hojval och kritik om andras hojval så bör man ju åtminstone förstå hur lite det betyder.

Förenkling: Peniskomplex kan inte shoppas bort?

Nej för helvete gör inte det!!!!

Jag behöver ju bara 195.000:-. Om SMS-tjänsterna kan bistå med 3.000:- vardera är det ja bara 65 stycken. Inte kan de alla stämma mig? :tungan

"SMS:a LÅNA!!!" "SMS:a LÅNA!!!""SMS:a LÅNA!!!"

Last edited:

Knekten

trissad
Gick med
7 Dec 2004
Hoj
gsxr 1000 -01
Förenkling: Peniskomplex kan inte shoppas bort?

Håller med...

inte behöver du ursäckta dig inte...
du verkar så intelligent du... fortsätt med att verka smart så ska det här gå bra:Bugar

Last edited:

DesmoHellman

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jul 2009
Hoj

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
kul att du trivs med hojjen (är allvarlig nu) dock inte min sorts mc du har..
Gör absolut inget om du hugger över min stavning, rinner av rätt fort =)

stånd... njae inte direkt... men lite kul är det måste jag erkänna:banana

Vad exakt är ehhmm.."din sorts mc" ? En 10 år gammalt massproducerat lik ? Ska man kasta sten i glashuset om man sitter fast med en 10 år gammal jävla rishög i så fall, eller ska man bara tagga ner lite och inse att det är lätt att vara ödmjuk om man är sämst...:va

Last edited:

lengan

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2009
Hoj
FZ1 - 08, KX450F -11
Mycket ordbajs i denna tråd men skönt att hoj problemet löste sig för TS. Själv gjorde jag samma sak när jag skaffade min första hoj att träna på, blev en 600a men dock så hann jag byta innan uppkörningen.

På tal om körskolor och hyrning av mc hade jag det problemet som en skrev innan att min körskola inte ville hyra ut en mc till mig bara för att jag inte hade bokat uppkörningen via dem (dvs när de tycker att jag var redo). I mitt fall så tyckte visserligen körläraren att jag var redo efter min andra lektion och lyckade mig till och det gick vägen. Är ett fult trick av körskolor att ha detta systemet med hyrning av mc men de försöker väl mjölka ur eleverna så mycket pengar som möjligt..vem vill tjäna mindre pengar när man kan tjäna mer...?

SkaD

Tvåhjulsburen sedan -2000
Gick med
3 Dec 2004
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
Det skulle behövas en moderator här och rensa bort all spam och skit.

Lycka till med uppkörningen robban!

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag