Desperately seeking caffe - HAN LEVER!

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Sådär, Caffe skojade på som vanligt och han verkar under omständigheterna vara okej. Trots smärtorna han berättade om.
Enligt rykten kanske han är back on track o spammar vilt redan i början på nästa vecka!
Vi håller våra tummar! Krya på dig mannen!

eisbaer

Pucko
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CB450 '86
Är Caffe han som äger en svart/grå-randig roof-hjälm? I vilket fall så är det skönt att höra att det "gick bra".

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Aj aj. Verkar vara en farlig väg det där...

Krya på sig, annars jävlar. :D

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Ahhhhh....skönt att för en gångs skull höra att det gick bra :tummenupp

Hoppas att tillfriskningen går bra så att det blir back in buisnes till våren :D

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Hoj
Såld till Victor
Stort tack till alla vänliga människor som skrivit av sig i tråden här. Riktigt värmande för lilla hjärtat att se att folk "bryr sig" eller vad man nu ska säga/skriva...

Jag ska försöka scanna in de polaroidfoton som en kompis knäppte på min en gång så stiliga maskin vid tillfälle så får jag återkomma/posta upp de här.
Det var lite hjärtskärande att se hur mkt stryk den fått. Avslagen bakram, avbruten sving, hål i motorn på båda sidor, framgaffeln peka rätt fram, instrumenteringen bortslagen etc etc.

På mitt konto hamnade en bruten nackkota samt ländkota och en lätt trasig vänster arm, dock med helt skelett. För det är jag nu sjukskriven i åtta veckor och har fått två nya bästa vänner (4 om man räknar pillrena) nämligen en nackkorsett i skumgummi och en stödkorsett i metall.

När man tänker efter så har jag kommit väldigt billigt undan så frågan är, Gud, ska man tro på dig nu? Om du finns så ge mig ett tecken (till). :rolleyes:

Nej nu ska jag gå och leka med min nya Ducce jag fick av Sweedo idag.... :D

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Fireblade
Mattias skrev:
Hallå där! Jag är ju gud! RoLLER säger det i alla fall.

RoLLER säger mycket.. men om du lyckas lära mig att köra så pass bra att jag kan dra ifrån farbror blå nästa gång, så ÄR det verkligen så...

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
Anneli.a skrev:
RoLLER säger mycket.. men om du lyckas lära mig att köra så pass bra att jag kan dra ifrån farbror blå nästa gång, så ÄR det verkligen så...
Har du åkt på böter? :(
Jag brukar se en bot som en billig avbetalning på alla gånger man kört olagligt. Så länge man får behålla lappen...

eisbaer

Pucko
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CB450 '86
Caffe skrev:
Stort tack till alla vänliga människor som skrivit av sig i tråden här. Riktigt värmande för lilla hjärtat att se att folk "bryr sig" eller vad man nu ska säga/skriva...

Jag ska försöka scanna in de polaroidfoton som en kompis knäppte på min en gång så stiliga maskin vid tillfälle så får jag återkomma/posta upp de här.
Det var lite hjärtskärande att se hur mkt stryk den fått. Avslagen bakram, avbruten sving, hål i motorn på båda sidor, framgaffeln peka rätt fram, instrumenteringen bortslagen etc etc.

På mitt konto hamnade en bruten nackkota samt ländkota och en lätt trasig vänster arm, dock med helt skelett. För det är jag nu sjukskriven i åtta veckor och har fått två nya bästa vänner (4 om man räknar pillrena) nämligen en nackkorsett i skumgummi och en stödkorsett i metall.

När man tänker efter så har jag kommit väldigt billigt undan så frågan är, Gud, ska man tro på dig nu? Om du finns så ge mig ett tecken (till). :rolleyes:

Nej nu ska jag gå och leka med min nya Ducce jag fick av Sweedo idag.... :D

Bruten nackkota??? Låter mindre bra.. Låter ju förlamning?

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Fireblade
Sweedo skrev:
Har du åkt på böter? :(
Jag brukar se en bot som en billig avbetalning på alla gånger man kört olagligt. Så länge man får behålla lappen...

Böter?... ja får nog vara glad om ja får behålla lappen.. :rolleyes:

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Hoj
Såld till Victor
eisbaer skrev:
Bruten nackkota??? Låter mindre bra.. Låter ju förlamning?

Fraktur på då kanske är mer riktigt. Den sista av sju stycken och den skall tydligen inte röra sig lika mkt som de högre upp som tur är. Det var extremt svårt att fatta vad de stressade doktorerna med sina 5-6 kandidater i sällskap snackade om, kanske hade något med allt smärtstillande o göra osså :rolleyes:

Anneli.a: Låt höra nu vad som hänt :confused:

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...