Dessa galningar,,,,,,,,,,,,

jocke.w

full gas spar tid
Gick med
20 Oct 2005
Hoj
Nån blå sak....
[YOUTUBE-ID]44iibIEeWGM[/YOUTUBE-ID]

Fan vilket underbart motorljud audin har.....

Micke O

"osynlige mannen"
Gick med
14 Jul 2003
Hoj
Yamaha FZS1000S
Per Eklund avverkade ju Pikes Peak på en skaplig tid han också, nämligen 11:21.58 - i en Saab. Dock kan man fråga sig hur mycket Saab det verkligen är förutom karossformen. Vet inte om det var i denna repa eller någon annan som han körde utan syrgas och där åtminstone delar av luftfiltret sugits in i turbon och skadat ett eller flera turbinblad.

[YOUTUBE-ID]ieNvcv4mAnM[/YOUTUBE-ID]

Last edited:

JackDaniels

Medlem?
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
XVSbobber, zx636r, 990SD, GSXR1000, 1098, TT600, R1, T595, DB125, 650GTn, 660smc, 125sx, crf450R HM, cr125, EC300, R6.
Heelt sjuka skapelser, grupp b måste vara det grymmaste nånsin på 4 hjul!

Synd att filmmakarna envisas med att lägga på musik bara, visst metallica är sjukt bra, men fan snäppet bättre å höra en sån bil på varvbrytet :tungan

By the way, finnen i början säger väl inte att dom var snabbare än formel 1, utan att dom bara var 4 sekunder långsammare på en lika lång bana :pannkyss

Last edited:

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Inte för att vara tråkig... men kolla vad denna forumdel heter :)

HINT: Filmer och Bilder (Endast MC)
Jo jag vet men dessa finnar och bilar är så satan grymma så jag var bara tvungen, och jag är beredd att ta en reprimand eller en örfil för detta tilltag.:cool:

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Och som finnen säger i början: Vi körde fortare på grus än vad formula 1 bilarna körde på asfalt,,,,,,,, totalt galet... :jisses

4 sek långsammare var de väl.. fort som f*n iaf.

effek effekt o mer effekt, de var väl de dem kunde, går ju inte rikrigt att jämföra med dagens däck, väghållning, säkerhet mm.. men visst, oj va härligt o brutalt! i'm in for a ride!

Glassen

Förbjud förbud!
Gick med
22 May 2006
Hoj
En cross
Måste ändå påstå att bilarna inte är det som är mest imponerande, att köra en sån bil på ett sånt sätt är nog det närmaste superhjälte någon nånsin varit.

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Hoj
4 sek långsammare var de väl.. fort som f*n iaf.

effek effekt o mer effekt, de var väl de dem kunde, går ju inte rikrigt att jämföra med dagens däck, väghållning, säkerhet mm.. men visst, oj va härligt o brutalt! i'm in for a ride!

Ja okey så var det nog,,,,,,,,,,, Brutalt är rätta ordet. Jag är lite sådär att jag undrar om det finns nått lika brutalt i hojvärlden, det gör det säkert men dessa bilar och alla ljud,,,, brutalt:Bugar :Bugar

Last edited:

Berra Bula

outlaw since 1991
Gick med
19 Aug 2006
Hoj
Honda crf450x -06 Yamaha YZF 250 -05 till salu
F1 var väll inte så tråkigt på den tiden heller? (ronnie osv) eller var det tidigare?
Men fyfan va härligt det är att se Rally Vatanen!

någon som vet vart det finns filmer från pikes peak eller grupp B med dessa bilar?

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Hoj
F1 var väll inte så tråkigt på den tiden heller? (ronnie osv) eller var det tidigare?

någon som vet vart det finns filmer från pikes peak eller grupp B med dessa bilar?

Jag hittade filmer på, dumpalink och kossan men jag vet inte om det funkar nu

Dom där grupp B bilarna är för förare med is i magen, hår på bröstet och stålull på pungen.. sick! :tummenupp

Ja och de äter taggtråd och skiter kätting :mad:

Last edited:

ChristianSTHLM

Trafikpolisen finns för Din skull!
Gick med
12 Aug 2006
Hoj
Gul Hornet 600
Det är väl bara ett sundhetstecken om jag fäller en glädjetår eller två över detta?

ghandi

Beaten like a redheaded stepchild
Gick med
21 Aug 2005
Hoj
Kawasaki z1000 -03, H-D Sportster Sport -98, Suzuki gp 125 x2
2:47 2:48 då bilen tar lite luft fram :tummenupp

För övrigt fattar jag mig inte på dom där jävla U-lands tattarna som står mitt på vägen när bilarna kommer, vad heter det när man "vill" ha bort kroppsdelar från sin egen kropp?

Blev för övrigt ganska sugen på en 4wd R5a när man såg det där :)

Finns fina klipp med Ronnie Peterson och hans sladdsvängar på youtube :) blev matad med F1 som liten så sitter troget och ser varannan söndag nu också även om sporten inte varit sig lik sedan Ayrton Senna körde ihjäl sig.

Last edited:
Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...