Video Dessa två förare måste ha dödslängtan den där dagen

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
Ja han med porschen i alla fall.... Hojarna såg mest ut o toura tycker jag...!

Areschoug

Ny medlem
Gick med
5 Jan 2006
Hoj
2009,Triumph Street Triple
Sorry... va sen till jobbet!
Chefen var tydligen oxå sen (Han som körde porschen), var tvungen att komma dit före honom så han inte märkte min sena ankomst!

MrPontus

Ny medlem
Gick med
27 Mar 2008
Hoj
CBR929RR
jag förstår inte beteendet som denna åkare med flera verkar ha, vid 1:50 då har han en 2 meter stor lucka mellan dom två bilarna, det bör då vara hur säkert som helst att lite snabbt vrida på rullen och ta sig förbi dom bilarna, det verkar som att han med flera tycker att en sådan omkörning är för farlig, men strax efteråt så ligger han 0,5 meter bakom i uppåt 300km/h, skulle porschen med sina feta bromsar behöva bromsa av någon anledning då har han inte en chans i världen

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Tillfälligt utan!
Innan gopro-erans tid var scenerna bättre än redigeringen! :banana det var bättre förr helt enkelt.

offeranod

Hellre ungefär rätt än precis fel
Gick med
28 Dec 2003
Hoj
BMW R1250GS -22
Två förare?
Varenda en kör ju på fel sida av vägen...:fyllisar

hannuse

När resan är målet
Gick med
4 Apr 2013
Hoj
13st Yamaha
Hoppas i alla fall att föraren i fråga inte hunnit fortplanta sig.:dummer
Vissa gener bör man överväga att förbjuda spridning av.
Inför avelsrådet även för människorasen, det verkar ju funka på hundar!

Orecic

http://www.youtube.com/watch?v=7-5_8af3T
Gick med
16 Aug 2007
Hoj
2007, Kawasaki, ZX10R
Frågan är snarare om han överlevde det där. Snacka om antiklimax att sitta och titta på när han väntade på att det skulle bli fritt och sedan se honom köra sådär. Man undrar lite hur personen i fråga är funtad minst sagt.

Adrenalinpåslag som gjorde att han fick en fight or flight reaktion. Vet själv hur det är när man kört för fort och närmat sig en kö där man antingen nitar bromsarna och riskerar att tappa fäste/flippa, eller bromsar medel hårt och kör mellan bilarna för att bromsa ner. Då hamnar man i en liknande situation och får ett adrenalinpåslag.

För hans del var det väll troligen så att när han klarade första bilarna så trodde han att han var odödlig, och gasade vidare i ruset. Med tanke på hans tidigare relativt avvägda beteende.

Om jag ser till mig själv så tvingar jag mig själv att inte gasa på platser inne i stan eller där det är folk. Även om det vid tillfället inte är en massa folk där, helt enkelt för att unvika att få adrenalin rus och börja köra som en galning. En sak leder till en annan så att säga.

Nyheter
Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom