Dangerous Dave
Radical Quad-Riders
Jag vann klubbmästerskapet för Kulladals BK -86 eller -87 tror jag det varThe_FacultyGirl skrev:Spara bowlingen tills jag är nere igen.. jag i bowling
Grymt kul är det iaf!
Så come on bara.
Jag vann klubbmästerskapet för Kulladals BK -86 eller -87 tror jag det varThe_FacultyGirl skrev:Spara bowlingen tills jag är nere igen.. jag i bowling
Grymt kul är det iaf!
Matthe skrev:Den måste ha svidit.... :corn
Dangerous Dave skrev:Det är rätt
Bara tryck han, imorgon är det min tur.
Dangerous Dave skrev:Jag vann klubbmästerskapet för Kulladals BK -86 eller -87 tror jag det var
Så come on bara.
Dangerous Dave skrev:Jag vann klubbmästerskapet för Kulladals BK -86 eller -87 tror jag det var
Så come on bara.
Såh de skrigårr åm deThe_FacultyGirl skrev:Utmaning?
Så come on bara.
Ja den kvällen trodde jag att du hade förträngtTheDude skrev:Jag kan skryta med att jag hade överlägset veckans sämsta poäng på Big Bowl när vi hade Radical Bowling förra året
Det är nog jag och X6 Racing med på i alla fall.Lunkiz skrev:en runda efteråt? om vädret håller?
12.50 utanför vid bänkarna.willey skrev:hej jag kommer och kör mer er i dag. vilken tid är det kl,13
Dangerous Dave skrev:Det är nog jag och X6 Racing med på i alla fall.
Vi kan nog få ihopa ett par stycken.
Jag är rädd att jag inte hittar runt dåGSXR1100R skrev:Fråga Puddy om ni kan få köra åt andra hållet så ni slipper köra in i väggen.
Jag lovar att banan är säkrare åt det hållet, vi körde hela vintern åt "fel håll".Dangerous Dave skrev:Jag är rädd att jag inte hittar runt då
Jag har mina favorit väggar.
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |