Får jag inte vinna den här gången kommer det att bli hårt mot hårt...TheDude skrev:Jag och Dangerous_dave tänkte sticka till racehouse och köra minimotard på lördag. Skriv i tråden om ni vill haka på så bestämmer vi tid och mötesplats!
Senast Fredag kväll får vi ha kommit på en tid. Jag röstar på 13.00HAX skrev:Verkar kul .
Vilken tid hade ni tänkt er.
Måste man ha en sådan där kroppskondom när man kör, eller lånar man skydd på stället.
Är det någon maxvikt? eller det räcker man väger mindre än DD d.v.s. 140kg
Dangerous Dave skrev:Får jag inte vinna den här gången kommer det att bli hårt mot hårt...
Då blir nästa "challange" en bowlingrunda
HAX skrev:Verkar kul .
Vilken tid hade ni tänkt er.
Måste man ha en sådan där kroppskondom när man kör, eller lånar man skydd på stället.
Är det någon maxvikt? eller det räcker man väger mindre än DD d.v.s. 140kg
Aj fan, var det din polare?VenTurA skrev:Kaxigt värre här
En polare lyckades med konststycket att bryta både sken- och vadben där i förrgår...
däe är styre på vanlig hoj och den måste man luta........HAX skrev:Måste man luta cykeln. Är där inget styre?
Dangerous Dave skrev:Aj fan, var det din polare?
Hörde talas om att jag blivit utklassad i klotning där inne.
Jag ska INTE försöka överträffa din vän.
Hoppas han kryar på sig.
Vi kan lika bra mötas utanför Racehouse. Det är ändå så liten bit att köra ut dit sen från Stortorget. Så dom som ska köra tycker jag ses vid bänkarna utanför Racehouse 12.50-13.00 (mest så vi vet vilka som tillhör oss och ska köra)TheDude skrev:Inga förslag på samlingsplatser ännu? Ska vi säga 13:00 på Stortorget?
Jag vill knäppa före och efter kort, sen kan ni tävla om det största blåmärketDangerous Dave skrev:Vi kan lika bra mötas utanför Racehouse. Det är ändå så liten bit att köra ut dit sen från Stortorget. Så dom som ska köra tycker jag ses vid bänkarna utanför Racehouse 12.50-13.00 (mest så vi vet vilka som tillhör oss och ska köra)
Passar det?
Du missade Destruction Derbry 1.0GSXR1100R skrev:Jag vill knäppa före och efter kort, sen kan ni tävla om det största blåmärket
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|