Det är de små besluten som räddar skinnet...

JHE

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2008
Ort
Luleå
Hoj
Yamaha
Upplevde ngt liknande för ett tag sen...
Fast då var kärringen en älg... Tja, alltså...älgen körde ju inte saab och..
Men....äh.....skit samma.....

pfhahaha. .

Men jag har prövat köra en saab in i en älg..och närmare så kommer nog inte en älg få ratta en saab.

P.S Älgskit smakar..yepp..skiit! Och det ryms en hel del sånt i tarmen på en sån..för tarmen fick jag lyfta bort från knät på mig. Så det är ren(älg) fakta :)
 

MrMalm1

yeea
Gick med
12 Jun 2007
Ort
Kristianstad
Hoj
Aprilia rs 125 *inlöst/SÅLD*
pfhahaha. .

Men jag har prövat köra en saab in i en älg..och närmare så kommer nog inte en älg få ratta en saab.

P.S Älgskit smakar..yepp..skiit! Och det ryms en hel del sånt i tarmen på en sån..för tarmen fick jag lyfta bort från knät på mig. Så det är ren(älg) fakta :)

hahha kul läsning:D
 

syltburk

Skallig och arg!
Gick med
28 Jul 2006
Ort
I Sverige!
Hoj
Suzuki GSXR 1000
Ju mer man vistas ute i trafiken ju mer inser man att det bara är tur att man inte har dött ännu. Även om man själv kör perfekt så finns det alltid en massa idioter som försöker döda en.

Till alla idiotiska politiker som läser här har jag några förslag. :rolleyes:

Låt fler poliser köra runt i trafiken och kolla folks BETEENDEN (istället för t.ex. hastighet). Om någon gör något FARLIGT så måste den personen göra en ny uppkörning för att få köra igen. De som fortfarande har någon hjärnkapacitet kvar och som kan lära sig av sina misstag får alltså efter lite jobb tillbaka körkortet och får köra bil igen. De gamla gubbarna och virriga kärringarna som aldrig någonsin borde tillåtas framföra något större än en cykel i trafiken och som endast genom en stor portion tur lyckades ta körkortet för 20-60 år sedan när det enda kravet för att klara uppkörningen var att man inte körde i diket kommer alltså inte att få tillbaka körkortet eftersom de är för korkade för att klara en uppkörning med dagens standard. (Rekordlång mening?)

Sälj alla jävla fartkameror och använd pengarna till att förbättra vägarna! Hugg ner alla träd och jävla rondellhundar som skymmer sikten och utgör hinder vid avåkning.

Om någon åker fast för rattfylleri ska denna person själv betala ett alkolås på sitt fordon.

Poliser ska inte få göra några hastighetskontroller på ställen där det är ofarligt att köra över hastighetsbegränsningen.

Placera en sprängladdning i alla bilar som kan utlösas automatiskt av andra fordon! Exempelvis en motorcyklist kommer körande på en huvudled och en bil kör ut framför honom. Datorsystemet på motorcykeln upptäcker faran och att det är bilisten som har gjort fel. Då skickas en signal till bilen att den ska sprängas och motorcyklisten kör bara igenom ett rökmoln istället för att krascha in i en bil. En annan möjlighet att rädda motorcyklisten i detta scenario vore att fästa en bromsfallskärm, likt de på dragracers, på motorcyklisten. Det första alternativet vore dock bättre eftersom man skonar motorcykeln och dessutom erhåller en automatisk bestraffning av misstag i trafiken.
 

Pizzabagarn

Guest
23 år sen första 18 år sen andra 17 år sen tredje borde ha lärt mig:huvet

en mina till 2,5 år sen borde ha klippt fö länge sen:huvet :huvet

satan, du blev visst inte klokare trots att du åldrades :D
Å andra sidan så får man vara glad för de gånger man får hänga in den :tummenupp
 

DmS

En ständig ombörjare
Gick med
24 Jun 2006
Ort
Tyresö
Hoj
VN800 & GPZ900R
Ju mer man vistas ute i trafiken ju mer inser man att det bara är tur att man inte har dött ännu. Även om man själv kör perfekt så finns det alltid en massa idioter som försöker döda en.

Till alla idiotiska politiker som läser här har jag några förslag. :rolleyes:

Låt fler poliser köra runt i trafiken och kolla folks BETEENDEN (istället för t.ex. hastighet). Om någon gör något FARLIGT så måste den personen göra en ny uppkörning för att få köra igen. De som fortfarande har någon hjärnkapacitet kvar och som kan lära sig av sina misstag får alltså efter lite jobb tillbaka körkortet och får köra bil igen. De gamla gubbarna och virriga kärringarna som aldrig någonsin borde tillåtas framföra något större än en cykel i trafiken och som endast genom en stor portion tur lyckades ta körkortet för 20-60 år sedan när det enda kravet för att klara uppkörningen var att man inte körde i diket kommer alltså inte att få tillbaka körkortet eftersom de är för korkade för att klara en uppkörning med dagens standard. (Rekordlång mening?)
...mer stuff...

Fan va lite hojar det skulle vara kvar i trafiken då....
/D
 

MJL

Ny medlem
Gick med
15 Jan 2008
Ort
Järfälla
Hoj
Hornet 600
Ruskig läsning!! Men det är tur att du har en så grym hoj så du är beredd på allt oväntat :hihi
 

Tuxedo

Du har inte en chans -Ta den!
Gick med
19 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
GSXR 1000, K7 & K3
Inte nog med att knasbollar bakom ratten gör en massa "smarta" manövrar i trafiken som ställer till ett litet skärt helvete för oss på två hjul. När man påtalar detta för den "smarte" bilisten har han/hon ingen aning om att deras handlande nyss kunde kostat hojåkaren livet...
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top