Kamikaze kid skrev:Jag ska tjyvöva på biljard i Stockholm på Onsdag...
Penguin skrev:Lycka till, det lär ju behövas. Hörde nånstans att man inte kan lära gamla hundar att sitta.
pingviner skäller inte :kockoKamikaze kid skrev:Sitt inte där å skäll!
Gurra H skrev:Många lager kläder så funkade det helt ok att åka.
/Gurra
Kortstubina hörde men såg inte . När det blir kallt, håller jag mig inne i värmen, helst framför en öppenbrasa på en björnfäll med en var karlX-Expert skrev:Jag som gasade speciellt idag när det var -2 grader, för att Kortstubina skulle höra att jag åkte förbi, inget napp typ. Kallt var'e, men inga problem. 'Stubina såg jag heller inte till. Ingen annan heller på stan. Har ni ställt av... eller?
mvh
Gurra H skrev:Jag ska läxa upp chefen i biljard på onsdag och uteblir därför från efterarbetetölen den här gången.
Jag har hojjen påställd året om, men det är kallt...skönare att åka bil.X-Expert skrev:Jag som gasade speciellt idag när det var -2 grader, för att Kortstubina skulle höra att jag åkte förbi, inget napp typ. Kallt var'e, men inga problem. 'Stubina såg jag heller inte till. Ingen annan heller på stan. Har ni ställt av... eller?
mvh
Hasse L skrev:Jag har hojjen påställd året om, men det är kallt...skönare att åka bil.
fast det är svårt att få upp 945 på bakhjulet
jesper skrev:Behöver tjifen en sparringpartner inför det stora slaget den 22:a? Måste ju bli beordrad övertid eller Undrar om dom tajta brallorna oxå kommer att provköras då
Gurra H skrev:Jag ska läxa upp chefen i biljard på onsdag och uteblir därför från efterarbetetölen den här gången.
/Gurra
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |