Det är helt sjukt synd om mig!

Rymding

grön på mc.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2002 Kawasaki ZR-7S + 1991 Honda Dominator NX-250 + 2002 Kawasaki ZX-6R 636
CBRDea skrev:
Pröva fånga en hockeypuck med tänderna :crash
Operationerna efteråt är INTE behagliga. 15-20 bedövningssprutor i mun och näsa, känn på den! Det värsta var nog ändå när den lille tandkirurgen säger till mig att sugen inte klarar av allt blod och smörjmedel? så du måste svälja annars drunknar du, var ganska mätt och spyfärdig efter 45min på operationsbordet.

Gå sedan utan framtänder i åtta månader, se ut som ett fån när du äter (går inte att äta med löständer), försök att säga S utan framtänder och försök sedan att jobba som lärare utan att kunna prata ordentligt.

Sen kan du vurpa med hojen två veckor efter pucken i munnen, bra sätt att glömma tandskadan :rodnar

Har även lyckats bryta handen, få tummen spräckt, blivit dumpad efter sju års förhållande, allt inom åtta månader :banana

Kort sagt, har haft ett riktigt bra år :va

Allt ovan är helt sant!

Ska vi starta en tävling? Vem är det mest synd om/Är mest klantig

Du är proffs så det räknas inte.

Rymding

grön på mc.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
watson skrev:
Tackars, tackars min lilla rymdgubbe! :eek: Synd om dej..... Ska jag komma med kycklingsoppa, eller är det bättre idag?! *Kraaaaaam*

/FW

Nej det är sämre. Oj vad det spänner! Jag har sån huvudvärk. Jag måste sluta nu. Musen klickar så högt. Ta hand om mig! :gråta

Rymding

grön på mc.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
watson skrev:
Tackars, tackars min lilla rymdgubbe! :eek: Synd om dej..... Ska jag komma med kycklingsoppa, eller är det bättre idag?! *Kraaaaaam*

/FW

Nej det är sämre. Oj vad det spänner! Jag har sån huvudvärk. Jag måste sluta nu. Musen klickar så högt. Ta hand om mig! :gråta

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
Rymding skrev:

*klappar på kinden* För en gångs skull så är det inte jag som mår sämst av dej och mej och ska jag vara helt ärlig så känns det väldigt bra! Inte att du mår dåligt utan att jag mår oförskämt bra..... :banana

Tror att du får ta och flyga hit till jorden så kan jag ta hand om dej!! Tycker verkligen synd om dej! Aldrig kul att vara sjuk, hur mycket roliga tabletter man än får! :död
Ät lite kyllingsoppa nu! Funkar ALLTID på amerikansk film!! :va

/FW

sEiKo

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Mellan två hojjar just nu
Köpte en ny, fin hoj i våras och fick precis känna lukten av en härlig sommar när murphy ville annat och ett fyllo klev ut framför mig och jag flög över styret och ner i backen och hojen blev skrot trots att det gick i ~50km/h.
Summa: missad säsong, brutet nyckelben och ytliga hjärnblödningar.
Det är smärta det!

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
En liten dikt för att liva upp lite, eller du kanske är en kärring som börjar grina... :rofl :kär

Vad det är ljust
i detta rum,
där jag får bo och vara!
Jag står förtjust
och nästan stum
inför det underbara.

Min blick var skymd
av gråt en gång (eller av näsans svullnad)
det kan jag nte fatta.
Mitt rum är rymd,
min själ är sång,
och mina läppar skratta!

/FW

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
haha Mr.Cap! Kom ju själv knappt ihåg det där! Och nej! Inga biverkningar, ÄN SÅ LÄNGE! BLäh!

Rymding

grön på mc.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
watson skrev:
En liten dikt för att liva upp lite, eller du kanske är en kärring som börjar grina... :rofl :kär

Vad det är ljust
i detta rum,
där jag får bo och vara!
Jag står förtjust
och nästan stum
inför det underbara.

Min blick var skymd
av gråt en gång (eller av näsans svullnad)
det kan jag nte fatta.
Mitt rum är rymd,
min själ är sång,
och mina läppar skratta!

/FW

Tårögd är jag default som det är nu så det lär ingen få veta. Vackert att du har rymd i ditt rymd. Undrar vilket maskhål som leder dit?

MikkE Så många megapxlar finns inte.

Freppa Antalet krokiga näsor ska vara konstant menar du? Min rör-inte- min-näsa-knapp har inte kommit så det får vänta i alla fall.

watson igen. Skulle gärna komma förbi, men jag får inte flyga raket pågrund av medicineringen. Dessutom så får jag inte på mig hjälmen. Pillren är inte så roliga men Ketogan N som jag fick innan operatioen var spännande. Alla männinskor blev tvådimensionella som klippdockor som rörde sig fram och tillbaka fast rummet blev mera tredimensionellt. Precis innan jag sommnade fick jag nåt som man verkligen fick dizzy fiiiling av. Jag blev lite åksjuk på britsen fast den stod still.

berggren_martin Det kommer kärlek ur min näsa, men istället för kärleksröda hjärtan så är de mera åt blodrött.

Aj oj. Undrar vad ett tyst tangentbord kostar?

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Massa tröstkramar till dig Rymding! Det är inte lätt när livet är jobbigt
Hoppas du kryar på dig fort nu då!
[borde finnas en kram-smiley. Fixa Swedie]

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Swedie skrev:
haha Mr.Cap! Kom ju själv knappt ihåg det där! Och nej! Inga biverkningar, ÄN SÅ LÄNGE! BLäh!
det var ju jag som skrev det pucko, kan du inte läsa???? :)

CBRDea

Trying is the first step towards failure
Gick med
25 Mar 2003
i ett grönt hus vid en fotbollsplan i gbg
Hoj
Fireblade Tiger Edition
Allt som inte dödar, härdar! :crash

Var bara tvungen att gnälla av mig lite. Tyckte att det varit lite för mycket på så kort tid. Jag är ju så snäll :rolleyes:

Kort sagt: Life´s a bitch, and then you die (eller: and the you marry? one)

KalleKulspruta

Ung och Gammal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki SV 650s -05 | Ombyggd Orion 21-a -08 (ca 50% honda)
Jag säger "krya på dig" så får du säga det när det är min tur.

Ken Keniff

Skrapar trisslotter
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Den brann upp för länge sen och nån ny blev det inte
*lider med dig * Jag har gjort samma grej , det var snett i snoken som fan efter närkontakt med näve några gånger... 3 brott och det var dags att fixa, jag hade samma plastskivor i näsan och jag kunde göra värsta flärpljuden när man snöt sig , lät som en snuvig elefant ..........testa och bjud omgivningen på ett smajl :) ..........Krya på sig nu ..

Rymding

grön på mc.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ken Keniff skrev:
*lider med dig * Jag har gjort samma grej , det var snett i snoken som fan efter närkontakt med näve några gånger... 3 brott och det var dags att fixa, jag hade samma plastskivor i näsan och jag kunde göra värsta flärpljuden när man snöt sig , lät som en snuvig elefant ..........testa och bjud omgivningen på ett smajl :) ..........Krya på sig nu ..

Tack! Dom fladdrar inte än men jag är nog för svullen.

En undran. När man tar bort plattorna. Hur går det till? Hur gör de med stygnen? Klipper de av dem jämst med väggen eller drar de ur dom ur väggen? Mycket smärta och blodsprut?

Rymding

grön på mc.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Betalde just en räkning på internet. Roligaste jag haft på länge,,,,. :5sure

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
Rymding skrev:
Tack! Dom fladdrar inte än men jag är nog för svullen.

En undran. När man tar bort plattorna. Hur går det till? Hur gör de med stygnen? Klipper de av dem jämst med väggen eller drar de ur dom ur väggen? Mycket smärta och blodsprut?

Man ska pilla å fnula bort dom själv med exempelvis en leatherman.

.....eller så inte, gjorde det själv en gång med stygn i axeln. Hade varit å tagit bort stygnen av nån sjuksyster-wannabie som inte visste vad hon gjorde, och när jag kom hem så stack det upp lite trådar här å där å eftersom man inte gillar att främmande föremål sticker ut ur kroppen så fiskar man förstås fram sin leatherman med en elegant rörelse å börjar rycka i trådarna som visar sig sitta fast ganska ordentligt p g a att det är knutar på dom inne i axeln. Resultat: trådarna delvist bort, å några dagar efteråt +39 graders feber å svullen axel full med var.

Conrad

Troligen sporthoj.com medlem
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
cbr600
Mig är det mest synd om!! Jag måste gå upp kvart i sex ( jaa, du läste rätt 05:45 ) varje morgon, denna veckan, och inventera ett lager!

Stackars mig! :gråta:

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...