Itacha75
V.I.F. min älskade vän Norton
Du har inte körkort - hoppas det gjorde ont.
Itacha75 skrev:Du har inte körkort - hoppas det gjorde ont.
Padde skrev:Btw, vad säger dina föreldrar när du är ute och kör utan kort?, Typ noll koll?
Svanen skrev:Klart dom bryr sig, men dom tycker inte att det är så farligt att jag åker några kilometer på otrafikerad grusväg, vissa verkar vilja införa dödsstraff på det men det är en annan sak.
Svanen skrev:"Den är död, balsamerad och begravd."
Paradoxy skrev:Bor din flickvän vid en otrafikerad grusväg? Som du brukar köra på bakhjulet på? Där det bor gangstaz som slår sönderblinkers och snor hjälmar och glasögon?
Begravde du den i den otrafikerade grusvägen?
KalleNorton skrev:Många som klagar på att svanen kör utan körkort, och visst, det borde han inte göra.
Jag antar att dom flesta här körde moppe när dom var 15, hur många körde den otrimmad? Är det inte samma sak att köra trimmad moppe som att köra mc utan körkort?
KalleNorton skrev:Många som klagar på att svanen kör utan körkort, och visst, det borde han inte göra.
Jag antar att dom flesta här körde moppe när dom var 15, hur många körde den otrimmad? Är det inte samma sak att köra trimmad moppe som att köra mc utan körkort?
Svanen skrev:Klart dom bryr sig, men dom tycker inte att det är så farligt att jag åker några kilometer på otrafikerad grusväg, vissa verkar vilja införa dödsstraff på det men det är en annan sak.
BTW, om det blir sån uppståndelse över detta vad säger ni då om trimmade mopeder?
Såg en idag, ingen hjälm och maxfart ( ) genom mycket trafikerat samhälle.
Sånt ser man ju i princip varenda dag, inte så konstigt att EU moppar kostar multum att försäkra.
philsson skrev:Och grabben!.. kör inte utan kort.. det är inte smart.. tänk om de skulle hända nåt.
AndersJohansson skrev:2. Någon/några är avundsjuka. Tänk på vars du ställer den och man kanske inte behöver prata om den hela tiden heller... ( vet inte om du gör det men kör man på bakhjulet framför en tjej så )
Biifer skrev:Jag tycker du är cool!
Svanen skrev:2. Båda mina bakblinkers har någon brytit av, måttligt roligt.
Fixade dock nya utan problem men va fan..
Svanen skrev:Vad bra, då vet jag!
Om jag skulle se dig köra för fort, på cykelbana eller liknande så skulle jag ringt polisen direkt
Uffe Gotland skrev:Du måste ju vara helt pantad som kör utan körkort...
Du verkar inte ha respekt för vad som gäller, vad är det mer som du struntar i när det gäller lag och moral :kocko
Folköl skrev:Brutit av, brutit av......
Hoppas de snodde hjalmen innan du slog runt.....
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|