Lite på toan, o lite i köketManOwaR skrev:Stabilt! Vart i ditt hem har du tillverket dem?
Freddiz skrev:Asså, det är det grymmaste ljud jag hört.
Tänk dig en rallybil som varvar 12000 osså dubblar du njutningen ...
Freddiz skrev:Lite på toan, o lite i köket
Måste tyvärr hålla med, ser ut som en nödlösning i väntan på en riktig burk.eisbaer skrev:Det där avgasröret måste vara det fulast jag nånsin sett, sorry =) Hojen är fin dock.
Näe, inte jag som körde vid sveav.eisbaer skrev:Var det du som brände förbi Donken på Sveavägen vid 18 i 200 blås och lät som ett trasig flygplan?
Det där avgasröret måste vara det fulast jag nånsin sett, sorry =) Hojen är fin dock.
Freddiz skrev:Näe, inte jag som körde vid sveav.
Det finns många som låter som trasiga flygplan här i krokarna.
Jag har ett spjäll monterat för att kunna stämma av resonansen, vilket gör att den faktist låter bra. Sen att ni tycker att den ser kass ut, det är en annan sak
eisbaer skrev:Var det du som brände förbi Donken på Sveavägen vid 18 i 200 blås och lät som ett trasig flygplan?
Det där avgasröret måste vara det fulast jag nånsin sett, sorry =) Hojen är fin dock.
Freddiz skrev:Näe, inte jag som körde vid sveav.
Det finns många som låter som trasiga flygplan här i krokarna.
Jag har ett spjäll monterat för att kunna stämma av resonansen, vilket gör att den faktist låter bra. Sen att ni tycker att den ser kass ut, det är en annan sak
Freddiz skrev:Asså, det är det grymmaste ljud jag hört.
Tänk dig en rallybil som varvar 12000 osså dubblar du njutningen ...
Freddiz skrev:Asså, nu är jag lite nyfiken. Det är ju fler än en som kritiserar dämparen. Med all respekt så tycker jag att alla ska ha egna åsikter.Kan ni specificera lite närmare vad det är som suger (Kan vara kul att veta om man ska göra fler) Det som gör att jag diggar den är att den är liten, vem vill ha en skördetröska till dämpare. Och vikten är mindre än 800 gram. Vem gör så lätta dämpare?????
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|