Skönt att det gått så bra som det gått!! Detta hade kunnat sluta mycket allvarligare..så krya på dig! Tur att du hade skyddskläder på dig, materiella ting kan man alltid ersätta.
Då du nu oxå blivit en del av olyckstetstiken, så kanske du har fått lite andra synpunkter och inställning på kostnader vid olyckor, och vem som är vållande och kör omdömmeslöst....
Härligt att du klarade dig!
En fråga bara, vad fan gjorde du för att köra av i den där kurvan?? Det ser ju knappt ut som det svänger alls. Borde ju gå att hålla stumt där i princip. Det kan ju funnits rullgrus osv såklart men man tänker ju inte tänka på en livsfarlig kurva när man ser den direkt.. Har du någon uppfattning om hur fort det gick?
Anyway, krya på dig.
Är du säker på att den läkaren vet vad han håller på med! Be om ett utlåtande från en annan läkare, det har du rätt till.
Jag komprimerade (trykte ihop) EN kota i bröstryggen i feb -06 och är inte fullt återställd än. Dessvärre kommer jag aldrig att bli det heller...
Jag är glad att du klarade dig så pass bra som du gjorde! Man SKA ha tur när det behövs som mest...
Det första jag vill säg är att jag har haft en enorm tur, en sådan tur att det är svårt att för mig att förstå att jag kunde klarat mig så pass bra under omständigheterna.
Orsaken till varför jag rammlade vet jag inte, det kan ha varit bakhjulet som fick punka, eller att vinden tog tag i nåt utav hjulen, men jag vet inte.
Välkommen till dom omdömeslösa försäkringsutnyttjandes skara
Hur gick det med försäkringen, bara att pröjsa en stor fet självrisk och se glad ut eller?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|