Ozzi
Guest
Ha Ha.....och av detta blev det ytterligare en draveltråd..![Banana :banana :banana](/img/smilies/nya/banana.gif)
![Banana :banana :banana](/img/smilies/nya/banana.gif)
Ha Ha.....och av detta blev det ytterligare en draveltråd..![]()
Nu kommer jag nog ses som lika trist å tråkig som dig, men jävligt bra skrivet!Sporthoj.com ska handla om motorcyklar, hojåkning och prylarna runt det, annat dravel finns det lunarstorm, knullkontakt.com mm till!
![]()
Det jag menade med mitt inlägg var att det för en motorcykelintresserad inte är ngn lågsäsong på vintern. Men för en motorcykelkonsument, som blott har hojen som ett motorredskap för körupplevelser, likt ett datorspel, kan jag tro att vintern är en sysslolös period.
Det är ju på vintern den motorcykelintresserade förbättrar hojen, bygger en ny hoj, ja kanske tom bygger ett bromsbänkrum som tex anderssonturbo eller kamikazekid visar i sin trådar.
Säsongen varar MINST 2 månader till!
Nu kommer jag nog ses som lika trist å tråkig som dig, men jävligt bra skrivet!Sporthoj.com ska handla om motorcyklar, hojåkning och prylarna runt det, annat dravel finns det lunarstorm, knullkontakt.com mm till!
![]()
Det jag menade med mitt inlägg var att det för en motorcykelintresserad inte är ngn lågsäsong på vintern. Men för en motorcykelkonsument, som blott har hojen som ett motorredskap för körupplevelser, likt ett datorspel, kan jag tro att vintern är en sysslolös period.
Det är ju på vintern den motorcykelintresserade förbättrar hojen, bygger en ny hoj, ja kanske tom bygger ett bromsbänkrum som tex anderssonturbo eller kamikazekid visar i sin trådar.
Nu har i alla fall hösten kommit till sporthoj.com
Kan ingen uppfinna en ad-block fast som fungerar som en idiottråds-block?
Använd "Rapportera inlägg" istället så är det större chans att saker och ting blir åtgärdade då moderator inte kan läsa precis allt. Om det nu handlar om regelbrott.
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |