Det behövs ett "Humor-forum"

Status
Ej öppen för fler svar.

dn-L

Office Linebacker
Gick med
4 May 2008
Hoj
Världsmästarhoj
Hade ingen aning om att det ens existerade - hur gör man för att söka sig hit från huvudsidan om man inte har denna länken ?
Underforum till Onödiga diskussioner, det sk dumpforumet. Inget som Swedie vill skylta med på förstasidan. :)

För övrigt, det jag ville säga med mitt tidigare inlägg är att det är inte så kul om man får sin tråd sönderhäcklad om man ställer en seriös fråga, oavsett hur dum den kan framstå för vissa. En av länkarna i ditt första inlägg var en trolltråd, den andra inte. Om det i det senare fallet spårar ur för mycket blir det mer nätmobbing än skoj, att bli flyttad till ett idiotforum får inte TS att må bättre så moderatorerna gjorde rätt i att rensa.

..smörade jag just för moderatorerna? :va

Last edited:

Bonzo

Trying real hard to be the shepherd
Gick med
20 Jan 2008
Hoj
Kawasaki Z750 -82, Hillbilly edition & Suzuki CS125 -83
Stäng inte tråden - låt den leva och ge sporthoj energi :)

Det kan vara högst personligt, men jag känner mig ungefär 12 år äldre nu än när jag började läsa den här tråden. Så om den skulle generera någon form av energi så är den inte av den positiva sorten.

Det må väl vara så att jag missat din poäng men jag anser att trådar där man blir hånad och idiotförklarad, bara för att man är dum nog att ens ställa en fråga, gott kan sorteras bort.

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Nu har jag bara läst tråden lite mellan fingrarna. Men jag skall säga vad jag tycker om seriösa trådar.

Jag sitter ganska ofta och letar info om t.ex. hojen med inställningar och sådant till motorn. Och det är förbaskat härligt att läsa om det som tråden handlar om. Och jag blir smått förbannad när den helt plötsligt ballar ur.

Om det nu är en seriös tråd om t.ex. en specifik motorcykel så tycker jag moderatorerna kan radera och påpeka att off-topic inte hör till i tråden.

Godnatt!

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Hoj
YZF-R1
Är jag helt ensam om att känna till denna?
http://www.sporthoj.com/forum/showt...l%F6m-aldrig-den-h%E4r-tr%E5den-quot-tr%E5den
Tyvärr saknas P Fü´s trådar/inlägg, då han bad att få sitt konto raderat.

Till alla som kanske inte orkar läsa igenom tråden, eller tror att det ska handla om någon nätmobbningstråd, och alla dumheter jag har fått försvara mig emot. Vissa har fan gett intryck av att dom VELAT missförstå. Det jag eftersökte finns i tråden ovan. Det konstiga är ju att det är sportbike själv som är trådskaparen, men trots idoga förklaringar ville han inte ge mig rätt i att det finns en plats för det som han kallar "glöm inte den här tråden-tråden" och som jag i min trådstart döpte till "humor-tråden". Alltså jag var ute efter en plats där man kan placera dessa.

Ja - jag är ganska nu här, och visste faktiskt inte om att det fanns. Fan komma med ett förslag och sedan ska det vridas och provoceras och missförstås. Behovet fanns ju och det är sportbike själv som är trådskaparen. NU måste väl alla förstått ändå

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad