Det blev en blåååå R1

Anderzzon

No Pain, No Game
Gick med
6 Mar 2005
Ort
LBG tha place 2 B
Hoj
Honda CRF 250R -09, Biltema Cruiser, Arctic Cat Sno Pro 440 -05
peter R1 skrev:
he he, kan det vara ett framtidslöfte som sitter på hojen där... :)

Skoja inte, den grabben har redan några fulla spargrisar med småslantar som ska va till hans första moppe ( han är fem år ), fast han vill helst åka sporthoj nu! Minimoto vill han ha med :) Han torrbröt min honda i en timme, så nog har han intresset allt :)
 

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Med min familj, THN och där
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
cl skrev:
:confused: Suck. Jaja, grattis ändå då Peter. :tummenupp
lugn o fin nu christer: ): ): ) jag sviker inte kawa helt, jag letar en lagom kraschad zx9r som jag kan experimentera lite med, /peter

Anderzzon skrev:
Skoja inte, den grabben har redan några fulla spargrisar med småslantar som ska va till hans första moppe ( han är fem år ), fast han vill helst åka sporthoj nu! Minimoto vill han ha med :) Han torrbröt min honda i en timme, så nog har han intresset allt :)

jag skojar inte, han ser riktigt bestämd ut där på hojen...
 

SANTA

Ny medlem
Gick med
4 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Husa 650 riktigt bus kräver sina verktyg!!!
Demp@ skrev:
grattis till en fet hoj och grattis till mig själv!!!
Fan Dempa är inte det Danne G:s gamla hoj?? Tror att 2 och 4:ans kolv måste bytas omg, Du kan nog oxså få byta gafflen till tvåans växel. den kastar ur växlen när man passerar 7,500rpm!!! Åååå bilen går bra???
 

moppekalle

Second place ist first looooooser
Gick med
25 Jun 2004
Ort
Trollhättan
Hoj
moped(R1 -05)Pimpad och bromsad!!..68bhp!!..eller var det 168..shit the same
En R1 peter,grattis.Själv håller jag på att räkna och till 80% har jag bestämt mig,vad nu resterande 20% ska kunna ändra på tankarna men det blir såfalL......vad blir det...jo...en R1 här med!!*s*..ååååårsmodelL.....05!!
 

Anderzzon

No Pain, No Game
Gick med
6 Mar 2005
Ort
LBG tha place 2 B
Hoj
Honda CRF 250R -09, Biltema Cruiser, Arctic Cat Sno Pro 440 -05
peter R1 skrev:
jag skojar inte, han ser riktigt bestämd ut där på hojen...

Haha ja verkligen, jag hoppas intresset håller i sig när tjejer börjar betyda mer än tjej baciller :D
 

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Med min familj, THN och där
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
Nybörjare skrev:
En R1 peter,grattis.Själv håller jag på att räkna och till 80% har jag bestämt mig,vad nu resterande 20% ska kunna ändra på tankarna men det blir såfalL......vad blir det...jo...en R1 här med!!*s*..ååååårsmodelL.....05!!

......tack Marco, vad fick dej på bytartankar då?: ):):) byta in hojen eller sälja privat? bild på objektet?
 

luci-guard

ja varför inte?
Gick med
8 Apr 2005
Ort
Hemma
Hoj
R1 -02 och -05
peter R1 skrev:
jepp, det blev den blåa skönheten, ska fixa lite egna bilder oxo men dom här får duga så länge... (säljarens garage/ladugård)


BLÅÅÅÅÅH...... Suck nää fy f-n vad ful......




Nä jävlas bara, GRATTIS till en toppen hoj :tummenupp
NU är det bara ut å gazzzza..(Blir mycket roligare om du drevar ner den fram ett kugg)
 

moppekalle

Second place ist first looooooser
Gick med
25 Jun 2004
Ort
Trollhättan
Hoj
moped(R1 -05)Pimpad och bromsad!!..68bhp!!..eller var det 168..shit the same
peter R1 skrev:
......tack Marco, vad fick dej på bytartankar då?: ):):) byta in hojen eller sälja privat? bild på objektet?

En lång historia kort Peter.Jag var inne på BIKE en lördag och såg en grön kawa -01 600 i väldigt fint skick med 1100mil på mätaren som jag ville kika på för att jämföra skicket mot min och undrades över att dom begärde 55lök för den och likaså en annan firma med samma pris.En kille satt och prova den och småmös,sa till han..har en 02 636 i stort sett nyskick och 1200mil och du får den för samma peng...kom på sedan..hmmm..vad har jag sagt nu men äschh..så det lutar åt att han skall köpa den.Får samma i inbyte när jag kollat runt hos olika firmor och vad säga...man får inte förälska sig i sina saker..sälj skiten när du kan få ngt utav det och låt pengar rulla och prova på hojjar och skaffa dig erfarenhet och ha roligt :tungan
 

Demp@

Medlem
Gick med
8 Jul 2004
Ort
halmstad
Hoj
Gsxr 750 srad 98.k7 1000 motor.Yamaha r1-04 track
SANTA skrev:
Fan Dempa är inte det Danne G:s gamla hoj?? Tror att 2 och 4:ans kolv måste bytas omg, Du kan nog oxså få byta gafflen till tvåans växel. den kastar ur växlen när man passerar 7,500rpm!!! Åååå bilen går bra???

din elaka tomte :mad:

webmaster!; jag vill anmäla santa för felaktig ryktespridning och vill att han blir bojkottad av alla barn till nästa jul. :yoparty
 

SANTA

Ny medlem
Gick med
4 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Husa 650 riktigt bus kräver sina verktyg!!!
Demp@ skrev:
din elaka tomte :mad:

webmaster!; jag vill anmäla santa för felaktig ryktespridning och vill att han blir bojkottad av alla barn till nästa jul. :yoparty


Du kör väl aldrig så fort så du behöver lägga i tvåans växel?? :D

:4skrika :4skrika :4skrika :4skrika :4skrika :(
Demp@ skrev:
din elaka tomte :mad:

webmaster!; jag vill anmäla santa för felaktig ryktespridning och vill att han blir bojkottad av alla barn till nästa jul. :yoparty
 

Thelinski

Nu ännu drygare
Gick med
28 Oct 2005
Ort
Kälvesta
Hoj
Spräckt ram :(
Lite "off topic" men skulle uppskatta ett svar ändå, hur ändrar man sitt namn? Känner mig inte helt nöjd med mitt.. :|
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top