Det blev en Gixxer!!

Remus

Radical Riders
Gick med
26 Jan 2004
Hoj
Hayabusa
berggren_martin skrev:
Som vanligt så är man nyfiken: Hur mycket fick du ge? Har du fått någon bra premie? :)

Tjena, 110 pannor, och någon premie har jag inte kollat upp ännu.. :rolleyes:
Jag bor inne i centrala Malmö, 26 år så det blir en trevlig överraskning! :eek:

Last edited:

Zilversurfer

Så, in i träsket igen
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RSV4 Factory
Remus skrev:
Onsdagsträffen Mobilia Malmö nästa.. :) Får se om jag lär mig hantera hästarna denna säsongen eller nästa.. :rolleyes:

Inte Mobilia, Onsdagar på Statoil i Staffanstorp samling 17.00, kolla på RR forumet så kommer du se när vi träffas . Mobila är mest en uppvisning av kn*ll putsade HD:s.

26 år centrala Malmö.............ja,ja 5000,00/mån minst. Jag är 36 år haft A kort sedan 1992 bor i Malmö 2260,00:-/mån - dessutom kör jag en effektsvagare hoj.

Men jaga runt ordentligt på F-bolagen

Bra köp, men för H***te kör försiktigt i början, det är en best du har mellan benen.

Von Vettet

Ny medlem
Gick med
1 Oct 2003
Hoj
cykel
dito

Grattis!
Jag har en identisk -03 i samma färger. Förslagsvis så tar du nu kontakt med chrille här i forat och köper ett TRE av honom. Det blir en riktigt stor skillnad på växlarna 1-3....jag vet :tummenupp

Så då ses vi på slangen i200...... :rofl :rofl

själv så ska jag köra rookie 1000 med min.den har nu gått 90 mil...

Men som sagt ett mycket bra val.Tidigare så har jag haft två st R1, och jag kan bara säga att de är helt chanslösa. När jag låg bakom en 954rr och en R1 på knudan så kände jag att jag kunde ta dem precis när jag ville på ren motorkraft. Så när vi gick ut på rakan så slaktade jag dem totalt.Då hade min hoj gått typ 15 mil...helt original... Så du har gjort ett kanonval.Du kommer att skaratta många ggr bakom visiret!! :lol :rofl :lol

Remus

Radical Riders
Gick med
26 Jan 2004
Hoj
Hayabusa
HEPP!!!
Då har man fått hem skönheten!!!!
Har dock inte kört den ännu... Suger på karamellen ett tag till, lät en mer erfaren polare köra hem den de 3 milen.. Väntar med att köra tills jag skaffat ordentliga kläder, har mest "cross-prylar"..

Satan vad det luktar illa om nya hojar, låg bakom och det luktade inte fläder! :D

Ulvheden

Äntligen med hoj igen :)
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
hemmalagad R1-00*såld* CB1000ra -12 gsx-r 600 -01 *skrotad*
Grattis till en supernice hoj! :tummenupp

Tänkte oxå köpa en iår men det skulle kosta mig 53´ hel/helår eller 24´halv/helår, 26år boende i centrala Malmö.... :gråta

Får nöja mig med att köra i doften av alla nya gixxers i sommar! :rofl

Remus skrev:
HEPP!!!
Då har man fått hem skönheten!!!!
Har dock inte kört den ännu... Suger på karamellen ett tag till, lät en mer erfaren polare köra hem den de 3 milen.. Väntar med att köra tills jag skaffat ordentliga kläder, har mest "cross-prylar"..

Satan vad det luktar illa om nya hojar, låg bakom och det luktade inte fläder! :D

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Till i år har jag charmat folksam till den milda grad att jag bara betalar 50390 kronor hel/hel! Billigt va?

Zilversurfer skrev:
Inte Mobilia, Onsdagar på Statoil i Staffanstorp samling 17.00, kolla på RR forumet så kommer du se när vi träffas . Mobila är mest en uppvisning av kn*ll putsade HD:s.

26 år centrala Malmö.............ja,ja 5000,00/mån minst. Jag är 36 år haft A kort sedan 1992 bor i Malmö 2260,00:-/mån - dessutom kör jag en effektsvagare hoj.

Men jaga runt ordentligt på F-bolagen

Bra köp, men för H***te kör försiktigt i början, det är en best du har mellan benen.

Zilversurfer

Så, in i träsket igen
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RSV4 Factory
Zeb_Macahan skrev:
Till i år har jag charmat folksam till den milda grad att jag bara betalar 50390 kronor hel/hel! Billigt va?

Snor billigt, tror jag skall köpa en Gixxer 1000 :) Vill ha men lite safftig f-säkring.

Mvh//ZS

PMR

Med Sport R1:a igen.
Gick med
5 May 2003
Hoj
Påklädd R1:a
Von Vettet skrev:
Grattis!
Jag har en identisk -03 i samma färger. Förslagsvis så tar du nu kontakt med chrille här i forat och köper ett TRE av honom. Det blir en riktigt stor skillnad på växlarna 1-3....jag vet :tummenupp

Så då ses vi på slangen i200...... :rofl :rofl

själv så ska jag köra rookie 1000 med min.den har nu gått 90 mil...

Men som sagt ett mycket bra val.Tidigare så har jag haft två st R1, och jag kan bara säga att de är helt chanslösa. När jag låg bakom en 954rr och en R1 på knudan så kände jag att jag kunde ta dem precis när jag ville på ren motorkraft. Så när vi gick ut på rakan så slaktade jag dem totalt.Då hade min hoj gått typ 15 mil...helt original... Så du har gjort ett kanonval.Du kommer att skaratta många ggr bakom visiret!! :lol :rofl :lol

Var det inte dig jag körde om på knudan på bike-eventes 28:e sep med min -98 R1:a :rofl :D :rofl

Marcus_A

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR, CRF 450R
Zeb_Macahan skrev:

Hoppas verkligen att du inte betalar det! :7peta

IO

IBF, Ilari Bjuvander Foto - ilari.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Ducati 999 Race -05, WLC 1942, Yamaha XS-750 -77
GRATTIS! Till en riktigt flott hoj. Klart snyggaste färgsättningen IMHO :tummenupp

men för guds skull, byt avatar :3freak

Von Vettet

Ny medlem
Gick med
1 Oct 2003
Hoj
cykel
nej

PMR skrev:
Var det inte dig jag körde om på knudan på bike-eventes 28:e sep med min -98 R1:a :rofl :D :rofl

Nej :lol det är bara önsketänkande. Jag var inte där! men om du slaktade en 1000R :va så e det bara till att konstatera att killen på gixxern inte kunde köra.för vi får väl vara överens om att en R1 från 99 inte har en chans mot en gixxer1000R-03 med likvärdiga förare?eller hur :rofl :rofl

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
Von Vettet skrev:
Nej :lol det är bara önsketänkande. Jag var inte där! men om du slaktade en 1000R :va så e det bara till att konstatera att killen på gixxern inte kunde köra.för vi får väl vara överens om att en R1 från 99 inte har en chans mot en gixxer1000R-03 med likvärdiga förare?eller hur :rofl :rofl

inte rakt fram kanske, men amnars är det nog inte så stor skillnad som slakt direkt.
som sagt nån sekund här o där, mest tröttande med alla överdrifter, som om 10% mer effekt skulle vara som ett möte.

Zilversurfer

Så, in i träsket igen
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RSV4 Factory
Von Vettet skrev:

Dt beror på vem som har mest nerver vid slutet på rakan :D , har kört om många effekta starkare hojjar på slutet av den rakan. Men visst är gixx, snabbare än R1.

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Stort Grattis. Den färgsättningen är snyggare än 03ans svart,blå,vita. Den där rockar stenhårt och är snyggast.

smarre

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Håller med tidigare inlägg. Det där är tamigfan den snyggaste hoj som någonsin tillverkats. Hade ijag nte pluggat så skulle jag garanterat köpt en sån!!! :tummenupp

PMR

Med Sport R1:a igen.
Gick med
5 May 2003
Hoj
Påklädd R1:a
Von Vettet skrev:

Det har du aldeles rätt i, men det hade varit :rofl om det hade varit du när du stack ut hakan ,eller?

Och för att snacka lite om det som tråden handlar om:
Jo jag e avis på dig för Gixxern! GRATTIS :tummenupp

Last edited:

Crille

.
Gick med
16 Jul 2003
Hoj
.
OCH???? Du vet ju inte vad Suzuki släpper 05 eller hur????
All info om den nya Gixxern kommer i Augusti då får vi se vem som krossar vem

Den enda som är en LOSER är du Silwer...

Silwer skrev:
ÄÄÄ, ni kommer bli kråssade av de nya 04orna från de andra märkena, LOSERS!!

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha