Remus
Radical Riders
Vaddå? Jag har fan inte råd att köra med den! Ska bara stå & se grann ut ju!!
berggren_martin skrev:Som vanligt så är man nyfiken: Hur mycket fick du ge? Har du fått någon bra premie?
Remus skrev:Onsdagsträffen Mobilia Malmö nästa.. Får se om jag lär mig hantera hästarna denna säsongen eller nästa..
Remus skrev:HEPP!!!
Då har man fått hem skönheten!!!!
Har dock inte kört den ännu... Suger på karamellen ett tag till, lät en mer erfaren polare köra hem den de 3 milen.. Väntar med att köra tills jag skaffat ordentliga kläder, har mest "cross-prylar"..
Satan vad det luktar illa om nya hojar, låg bakom och det luktade inte fläder!
Zilversurfer skrev:Inte Mobilia, Onsdagar på Statoil i Staffanstorp samling 17.00, kolla på RR forumet så kommer du se när vi träffas . Mobila är mest en uppvisning av kn*ll putsade HD:s.
26 år centrala Malmö.............ja,ja 5000,00/mån minst. Jag är 36 år haft A kort sedan 1992 bor i Malmö 2260,00:-/mån - dessutom kör jag en effektsvagare hoj.
Men jaga runt ordentligt på F-bolagen
Bra köp, men för H***te kör försiktigt i början, det är en best du har mellan benen.
Zeb_Macahan skrev:Till i år har jag charmat folksam till den milda grad att jag bara betalar 50390 kronor hel/hel! Billigt va?
Von Vettet skrev:Grattis!
Jag har en identisk -03 i samma färger. Förslagsvis så tar du nu kontakt med chrille här i forat och köper ett TRE av honom. Det blir en riktigt stor skillnad på växlarna 1-3....jag vet
Så då ses vi på slangen i200......
själv så ska jag köra rookie 1000 med min.den har nu gått 90 mil...
Men som sagt ett mycket bra val.Tidigare så har jag haft två st R1, och jag kan bara säga att de är helt chanslösa. När jag låg bakom en 954rr och en R1 på knudan så kände jag att jag kunde ta dem precis när jag ville på ren motorkraft. Så när vi gick ut på rakan så slaktade jag dem totalt.Då hade min hoj gått typ 15 mil...helt original... Så du har gjort ett kanonval.Du kommer att skaratta många ggr bakom visiret!!
Zeb_Macahan skrev:Till i år har jag charmat folksam till den milda grad att jag bara betalar 50390 kronor hel/hel! Billigt va?
PMR skrev:Var det inte dig jag körde om på knudan på bike-eventes 28:e sep med min -98 R1:a
Von Vettet skrev:Nej det är bara önsketänkande. Jag var inte där! men om du slaktade en 1000R så e det bara till att konstatera att killen på gixxern inte kunde köra.för vi får väl vara överens om att en R1 från 99 inte har en chans mot en gixxer1000R-03 med likvärdiga förare?eller hur
Von Vettet skrev:Nej det är bara önsketänkande. Jag var inte där! men om du slaktade en 1000R så e det bara till att konstatera att killen på gixxern inte kunde köra.för vi får väl vara överens om att en R1 från 99 inte har en chans mot en gixxer1000R-03 med likvärdiga förare?eller hur
Silwer skrev:ÄÄÄ, ni kommer bli kråssade av de nya 04orna från de andra märkena, LOSERS!!
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|