Det blev en kort säsong... :-(

Hyperion

Marge, can I go out and play?
Gick med
25 Apr 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki SV650S
Vaknade imorse glad över det fina vädret och efter att ha plockat ut motorcykeln från vinteförvaringen igår. Påställd, försäkrad och nytvättad var den, min pärla!

Jag tar på mig mitt ställ, tar min hjälm och promenerar stolt ut för att köra en runda och rosta av. Väl ute så inser jag att min pärla inte längre fanns kvar där jag hade parkerat den... Nån hade under natten bestämt sig för att stjäla den ifrån mig...

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, det går så många tankar i huvudet just nu att jag inte riktigt kan tänka klart. Jag tror ni alla förstår hur jag känner mig... :mad:

Om någon av er råkar se en svart suzuki SV650S med regnummer UTS173 skicka gärna ett meddelande. Den stals inatt 22/4 från Spånga i Stockholm.

:(
 
Last edited:

Lorge

Fördomsfull
Gick med
5 Aug 2003
Ort
Strömstad
Hoj
...
Gahh... fyyyy faaan va surt.. :4skrika
Hur kan ni med att bo där uppe i Tokholm, man verkar ju inte få ha nånting kvar??
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
jävla usla individer! :4skrika

snart börjar dom säkert plocka hojen om man stannar vid ett rödljus :3freak :mad:
 

SilentPlanet

Hatar Gubbar Med Hatt
Gick med
17 Sep 2005
Ort
Ute i skogen
Hoj
Ktm 300 -13
Hyperion skrev:
2105475 Vaknade imorse glad över det fina vädret och efter att ha plockat ut motorcykeln från vinteförvaringen igår. Påställd, försäkrad och nytvättad var den, min pärla!

Jag tar på mig mitt ställ, tar min hjälm och promenerar stolt ut för att köra en runda och rosta av. Väl ute så inser jag att min pärla inte längre fanns kvar där jag hade parkerat den... Nån hade under natten bestämt sig för att stjäla den ifrån mig...

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, det går så många tankar i huvudet just nu att jag inte riktigt kan tänka klart. Jag tror ni alla förstår hur jag känner mig... :mad:

Om någon av er råkar se en svart suzuki SV650S med regnummer UTS173 skicka gärna ett meddelande. Den stals inatt 22/4 från Spånga i Stockholm.

:(



Sjukt.... därför har jag 6st lås på mina hojar ett av dom är en stor båt kedja rakt igenom bägge hojarna. Men inte ens det brukar stoppa dom..
Man blir arg när man läser sådant. Hoppas du hittar den hel :machinegu
 

He||Zen

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2006
Ort
Timrå
Hoj
GSX-R 600
Fy Fann! :mad: Vågar inte tänka tanken på att gå ner och se att garaget är tommt.. :4skrika
 

Bodoe

Motorhaverist? Javisst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Honda NSR 250 SP -90, Kawasaki KX 250 -91 (Elduro!), Kawasaki ZR750 Zephyr -97, KTM 450 SMR -04...
Hyperion skrev:
2105475 Den stals inatt 22/4 från Spånga i Stockholm.

:(
Stog den i garage? Får man fråga var i Spånga du bor? Man blir ju lite orolig...

Hoppas allt löser sig förresten!
 

smeagol

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2004
Ort
strömsnäsbruk
Hoj
Yamaha R1 98, 125 minicross made in kina
Lider med dej. Hoppas du får tag på den. Min hoj har fått vara ifred.. Däremot har jag haft inbrott i mina bilar.. En gång snodde dem min baslåda o slutsteg o en annan gång snodde dem mina fälgar. Bilen fick skador oxå när dem snodde fälgarna.. Stort hål i golvet nue. =/
de e så man vill banka vett i dem om man skulle ertappa dem under action.

Hoppas hojen dyker upp.
 

Rammstein

Bättre fly än illa fäkta.
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sthlm/Tyresö
Hoj
cbr600 stunt, nsr250sp
Har sett en sån hoj idag 2ggr åkandes i Huddinge trakten. Tänkte faktiskt att det såg inte ut som någon typisk hojåkare, hade vanliga kläder och verkade inte ha riktig koll på hojen.

Om jag ser honom igen och regnr stämmer är det då tillåtet att sparka av honom? :tungan
 

xrperra

ståckholmsjävel
Gick med
2 Apr 2003
Ort
Hufvudstaden
Hoj
Japanskt o Amerikanskt
Ge fan i att sparka av mig bara :tungan
Bor i huddingetrakten o har en svart SV med nästan samma regnr.
Jag åker iofs med skinnställ o har full koll(för det mesta)på vad jag
pysslar med :tummenupp
 

invisible

Yes baby...
Gick med
4 Mar 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Kawasaki ZX-6R'06
Verkligen trist!

Googlade på nätet, nu vet jag hur en sådan modell ser ut, ska hålla koll så gott jag kan.

Hoppas det löser sig. :pannkyss
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top