Jas-95 skrev:Litet tips! Mellanröret innan slip-on:et är lite missfärgat. Kör en trasa med Aoutosol så försvinner det! Det gjorde det på min 9:A!!
JB
Bara "värmeutslag"...Ka11e skrev:Är de så lätt att bli av med de?? trodde typ de var början till rost eller nått.. men vad vet jag Ska helt klart testa de innan jag sätter in den
E22 skrev:Bara "värmeutslag"...
Jajaaaa då lär man se dig hängande på plattan till nästa vår då?
Ka11e skrev:Hoho.. alla bara säger grattis Nu är för snälla ni Nästa sommar dyker jag upp på alla skåne/blekinge träffar!
Jocke K skrev:Du är mycket välkommen att delta i våra träffar .
DUMOS då lustigkurre.(Neeeee jag är inte där själv)Ka11e skrev:Plattan? STHLM eller?
Visste inte kristianstad hade en sådan
E22 skrev:DUMOS då lustigkurre.(Neeeee jag är inte där själv)
vet inte vem dom "omtalade" är förena men de kanske du skulle kunna berätta efter som du så gärna åker dit på torsdagar..?(e de di tyffe påggana di?)Ka11e skrev:trodde de bara var 240s som stod där Azzazzin har visst torsdagsträffar utanför burger king.. dom kommer jag lätt på!
E22 skrev:vet inte vem dom "omtalade" är förena men de kanske du skulle kunna berätta efter som du så gärna åker dit på torsdagar..?(e de di tyffe påggana di?)
Jas-95 skrev:Hehe vänta bara tills du testar ZX9:an! Då fuktar det där fram också!!
JB
Kawa verkar ha glömt den också...Masen skrev:Alla pratar om ninja 6r och 9r... är 7:an helt bortglömd???
Masen skrev:Alla pratar om ninja 6r och 9r... är 7:an helt bortglömd???
Ka11e skrev:Tack o bock!
Bilden är faktiskt tagen efter en 30 mil lång färd i regn.. så pusten kan jag nog bättra på lite tills nästa foto session
Alla godsaker du har på din.. gör dom någon större skillnad? De här med Akrapovic, PiperCross/KN filter, Dynojet?
jo man gör ju de,flyttad ifrån kristianstad för ett år sen mer eller mindre.Ka11e skrev:De e Bruno aka gixxxer här på forumet som håller i träffarna.. bor du i närheten av kstad eller?
Aldrig mannen .Masen skrev:Alla pratar om ninja 6r och 9r... är 7:an helt bortglömd???
aLcATRAZ skrev:Hehe.
Jag skulle vilja tro det. Är dock osäker för det tog ett sånt djävla tag få skiten att åka på så jag hann glömma bort hur den kändes innan. Jag har dock en bänkning när den var som standard, och jag har fortfarande det på min att-göra lista att fixa en nu med allt på. Fast jag vågar nästan inte, tänk om det inte är lika mycket som jag hoppats.
Näe men den går perfa asså. Finjustering!!
EDIT: Hur fasiken har du lyckats få bort hålen i bakdelen för handtagen. Jag ser de bakre hålen men de andra, inte?!?!?
Ha det
/a
E22 skrev:jo man gör ju de,flyttad ifrån kristianstad för ett år sen mer eller mindre.
så nu bor man 20 min från stan..
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |