Det blir ingen Natacha

Är man den enda som tycker uppblåsta tuttar och läppar bara är fult
på sådana som natacha?

Det kan vara snyggt om det behövs och görs i lagom mängd,
alla delar på kvinnokroppen ska vara i proportion, då är den som snyggast.

Oddjob skrev:
Är man den enda som tycker uppblåsta tuttar och läppar bara är fult
på sådana som natacha?

Det kan vara snyggt om det behövs och görs i lagom mängd,
alla delar på kvinnokroppen ska vara i proportion, då är den som snyggast.

För lite skämmer och för mycket skrämmer, sa en gammal plättvändare en gång till mig. Och i detta fallet stämmer det.

Haha imponerande att hon kan se så korkad ut på alla bidler dessutom! :rofl
Helt rätt, doku"kändisar" borde det vara skottpengar på!!! :kulspruta
Usch!

hållundan skrev:
Där sammanfattade du samtliga som är med i RIX, NRJ, "vilkenjävlapissreklamdyngkanalsomhelst", MTV och ZTV's spellistor senaste tiden. Yeah!
Jag tror faktiskt att hon är så värdelös att alla värdelösa artister tänker: fan vilken värdelös, talanglös jävel.

honkiie skrev:
Jag tror faktiskt att hon är så värdelös att alla värdelösa artister tänker: fan vilken värdelös, talanglös jävel.
Är rädd att såna där "artister" kommer fram för att dom ska få visa sig på ytterligare ett jävla ställe typ grammis galan, som om dom skulle ha nåt där att göra... Dom gör allt och lite till för att få gå på alla Bindefeldtfester! Fuck that shit!!!!

En och annan fördom men dom är ju sanna, japp, så är det

Blomquist #14 skrev:
Är rädd att såna där "artister" kommer fram för att dom ska få visa sig på ytterligare ett jävla ställe typ grammis galan, som om dom skulle ha nåt där att göra... Dom gör allt och lite till för att få gå på alla Bindefeldtfester! Fuck that shit!!!!

En och annan fördom men dom är ju sanna, japp, så är det
Grammisgalan är en travesti. Hur i själva helvetet kan timbuktu vinna priset för bästa text?

honkiie skrev:
Grammisgalan är en travesti. Hur i själva helvetet kan timbuktu vinna priset för bästa text?

Bättre än när Darin får Rockbjörnen för bästa manliga artist. :kocko

McB skrev:
Visste jag inte, det här är helt seriöst ett sånt där tillfälle när jag inte vet om jag ska skratta eller gråta för jag vill göra nånting av det iallafall. Man kanske borde starta en egen prisutdelning?

honkiie skrev:
Visste jag inte, det här är helt seriöst ett sånt där tillfälle när jag inte vet om jag ska skratta eller gråta för jag vill göra nånting av det iallafall. Man kanske borde starta en egen prisutdelning?

Ja, liknande Razzie Awards som delar ut pris till årets sämsta prestationer inom filmbranschen.

McB skrev:

Darin är den sämsta jävla artisten någonsin och jag plågas varje gång den går på radion.
Lyssnar inte privat längre på radio pga av all jävla skit som spelas + reklam. Tyvärr måste man stå ut med RIX FM på jobbet tills man spyr...

Kerplunk skrev:
Tycker ärligt talat synd om tjejen, kan inte vara lätt att alltid bli klassad som korkad bimbo... :pannkyss

Det borde hon ha tänkt på innan hon gav sig ut och drog uppmärksamhet till sig. Sittandes hemma i köket hade hon varit lyckligt ovetande om sin brist på intelligens, liksom resten av svenska folket hade varit lyckligt omedvetna om hennes existens.

Ovanstående kan appliceras på vilken "dokusåpastjärna" som helst.

McB skrev:
Det borde hon ha tänkt på innan hon gav sig ut och drog uppmärksamhet till sig. Sittandes hemma i köket hade hon varit lyckligt ovetande om sin brist på intelligens, liksom resten av svenska folket hade varit lyckligt omedvetna om hennes existens.

Ovanstående kan appliceras på vilken "dokusåpastjärna" som helst.

Jo visst, saken är ju den att tänka inte är bruttans starkaste sida...

Hoppa nu inte på alla dockustjärnor, har haft ihop det med en från BB för några år sedan, riktigt vettig kille faktiskt... :rofl

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back