Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tänkte faktiskt fråga om de provat att borra i sextips-tråden, men det är något motbjudande med att regga sig på ett hästforum för fjortisar.
Att smygläsa däremot... :Grrr
Lady_S skriver
"Själv skulle jag aldrig sätta mig bakpå en motorcykel oavsett vem som körde! Jag är helt övertygad om att de är livsfarliga tingestar och jag är inte beredd att lägga mitt liv i någon annans händer så."
är inte en häst livsfarlig då. 600 kilo muskler och en hjärna stor som en valnöt
Sväljer stoltheten.. det måste göras.
Största skillnaden är att hojen gör som du vill, medan hästen kan överraska genom att göra som den vill...Njaa... En hästkraft är väl ganska lugnt jämfört med en sporthoj med 180 hästkrafter.
Men vafaan ä re här - tack vare det här har ja ha just suttit o läst igenom en tråd på ett HÄST-forum för fjortisar, måste gå o tvätta ögonen med såpa![]()
Får väl ta en liten sväng till i forumet..
anar att trofé på pallen kan reta upp brudarna en liten aning![]()
Sporthoj.com - because first impressions last.Haha, om du vill reta upp brudarna rejält så ska du skicka dit RoLLeR, alla vet fortfarande vem han är efter hans besök där.![]()
Eller varför inte skriva "chey", Mark fick till och med det ordet bannat på buke, tanterna blev tokiga.![]()
Lady_S skriver
"Själv skulle jag aldrig sätta mig bakpå en motorcykel oavsett vem som körde! Jag är helt övertygad om att de är livsfarliga tingestar och jag är inte beredd att lägga mitt liv i någon annans händer så."
är inte en häst livsfarlig då. 600 kilo muskler och en hjärna stor som en valnöt
Haha, om du vill reta upp brudarna rejält så ska du skicka dit RoLLeR, alla vet fortfarande vem han är efter hans besök där.![]()
Eller varför inte skriva "chey", Mark fick till och med det ordet bannat på buke, tanterna blev tokiga.![]()
Precis, hästar måste vara ett av de opålitligaste kreaturen, sen är det kanske att döma i förhand eller att dra alla över en kam, men det är intrycket jag har av hästar i alla fall. Har inte mycket mer erfarenhet av MC än hästar kanske landsbyggdsbo som man är, men väljer hojen framför hästen alla gånger..
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |