Det diskuteras Hojåkning på bukefalos :-)

• Thread starter Thread starter VBK
  • Start date Start date
Leta reda på popnits-tråden så har du underhållning så det räcker och blir över. :hihi

(någon stackare undrar hur man lättast får bort popnitar och 37000 sporthojare föreslår att man borde prova att borra...)

Tänkte faktiskt fråga om de provat att borra i sextips-tråden, men det är något motbjudande med att regga sig på ett hästforum för fjortisar.

Att smygläsa däremot... :Grrr

Lite, men det har ett gott syfte :tuttar

Bifogat

• bukefalos1.JPG
    bukefalos1.JPG
    141.9 KB · Visningar: 382
  • bukefalos2.JPG
    bukefalos2.JPG
    97.6 KB · Visningar: 326
Last edited:
Slut på det roliga ! Blev visst avslöjade ganska så snabbt... :mad:

Bifogat

• bukefalos3.JPG
    bukefalos3.JPG
    75.5 KB · Visningar: 420
sporthojare gör vad som helst för att ens få snacka med en tjej.

Lady_S skriver
"Själv skulle jag aldrig sätta mig bakpå en motorcykel oavsett vem som körde! Jag är helt övertygad om att de är livsfarliga tingestar och jag är inte beredd att lägga mitt liv i någon annans händer så."

är inte en häst livsfarlig då:va . 600 kilo muskler och en hjärna stor som en valnöt

Njaa... En hästkraft är väl ganska lugnt jämfört med en sporthoj med 180 hästkrafter.

Men vafaan ä re här - tack vare det här har ja ha just suttit o läst igenom en tråd på ett HÄST-forum för fjortisar, måste gå o tvätta ögonen med såpa :gnissla

Får väl ta en liten sväng till i forumet..

anar att trofé på pallen kan reta upp brudarna en liten aning :tuttar

Bifogat

• bukefalos4.JPG
    bukefalos4.JPG
    107.7 KB · Visningar: 263
Får väl ta en liten sväng till i forumet..

anar att trofé på pallen kan reta upp brudarna en liten aning :tuttar

Haha, om du vill reta upp brudarna rejält så ska du skicka dit RoLLeR, alla vet fortfarande vem han är efter hans besök där. :D

Eller varför inte skriva "chey", Mark fick till och med det ordet bannat på buke, tanterna blev tokiga. :D

Haha, om du vill reta upp brudarna rejält så ska du skicka dit RoLLeR, alla vet fortfarande vem han är efter hans besök där. :D

Eller varför inte skriva "chey", Mark fick till och med det ordet bannat på buke, tanterna blev tokiga. :D
Sporthoj.com - because first impressions last. :nicka

Lady_S skriver
"Själv skulle jag aldrig sätta mig bakpå en motorcykel oavsett vem som körde! Jag är helt övertygad om att de är livsfarliga tingestar och jag är inte beredd att lägga mitt liv i någon annans händer så."

är inte en häst livsfarlig då:va . 600 kilo muskler och en hjärna stor som en valnöt

Sålänge man har muskler är det ingen fara :fakta

Att däremot leda en uoppfostrad häst, som är nervös och spänd som en fjäder med en vikt av snudd på 500kg... då jävlar :näsblod Dåligt vad man får stå på sig och undvika hovar.

För att gå OnT. Tycker den där "oskrivna regeln" är komplett bullshit av en svartsjuk liten pojke. Jag har skjutsat tjejer på både skoter, moped och hoj utan en tanke på gentjänster. Om de tycker det är kul, varför inte? Om de behöver skjuts någonstans, varför inte?

Att få tissarna i ryggen räcker väl? :cdevil

Och.. Jag hänger på buke pga ett hästintresse. Ingen "frugan" att gömma sig bakom här inte!

Misstänker jag får äta upp det där

äh, "chey" har jag ju skrivit flera gånger utan att tänka på det. Utan att någon annan tänker på det heller :hihi

Last edited:
Precis, hästar måste vara ett av de opålitligaste kreaturen, sen är det kanske att döma i förhand eller att dra alla över en kam, men det är intrycket jag har av hästar i alla fall. Har inte mycket mer erfarenhet av MC än hästar kanske landsbyggdsbo som man är, men väljer hojen framför hästen alla gånger..

Måste bara låta er skratta lite.
Idag kom tjejen hem med en tillplattad hjälm (hästhjälm). Nu ska ni få höra apropå liten hjärna.:va Hon var ute och red i ett sandtag och hoppar av för att kusen skulle få vila (det får man aldrig va med om själv)hehe. Hon tar av sig hjälmen och hänger på sadeln, och börjar sedan att gå längs en grusväg. Vad tror ni händer , jo hästen får för sig att här mitt på vägen hade jag tänkt att rulla lite. 650 kg rullar tvärs över vägen med sadel och hjälm hängandes.:huvet Som tur var klarade sig sadeln med blotta förskräckelsen men inte hjälmen. Ja dom har ju i alla fall egen vilja.

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick