Det drar ihop sig, som flickan sade

Ugluk

Spritmoralens okrönte Pochahontas
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
Lucky Luke skrev:
Maskning är bra!
Men flickan sa väl iaf: Nån gång ska väl vara den första.
Maskning är mycket extra jobb för Ugluk. Det innebär att er väntan på filmen kan bli lång.

Men som flickan sa, lång är ju bra.
:tungan

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
När det gäller en film från Rörken så tycker jag inte att det borde vara så noga med maskning av skylten.

Ugluk

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
Kvalificerad majoritet för tidigast möjliga släpp ännu så länge då.. :)

URRninja

Centrum för byggnadsvård
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
Gpz900r och XTZ 750
Släpp, släpp, släpp! :banana

Klart du inte ska behöva maska skyltar i Rörkenrullen, har svårt att tänka mig att någon skulle bli upprörd. Men hur det ligger till rent juridiskt har jag inte en aning om iofs :confused:

zeal

102.99dB är inte 103dB
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda VTR -98 och en Honda Fireblade 954 -02
ingen maskering av plåtar på rörken.. låter VÄLDIGT omständigt arbete... röstar på tidigt släpp!
/z

Ugluk

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
Rent juridiskt verkar det vara ett större problem att ansikten visas än att regskyltar är läsbara. Dock gäller inte förbudet/kravet på tillstånd när det handlar om konstnärliga verk eller journalistik. Att det släpps av en idéell förening ger också ett undantag då PUL är avsedd att förhindra marknadsföring av komersiella krafter och samkörning av register.

Om allt flyter som det ska och inte SMC:s server bråkar blir det filmfest sent tisdag kväll efter styrelsemötet. :banana

Edit: Och skulle styrelsen okeja filmen men servern bråka kanske sälen kan ställa upp med plats om vi klappar honom medhårs?

Last edited:

zeal

102.99dB är inte 103dB
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda VTR -98 och en Honda Fireblade 954 -02
Ugluk skrev:
Rent juridiskt verkar det vara ett större problem att ansikten visas än att regskyltar är läsbara. Dock gäller inte förbudet/kravet på tillstånd när det handlar om konstnärliga verk eller journalistik. Att det släpps av en idéell förening ger också ett undantag då PUL är avsedd att förhindra marknadsföring av komersiella krafter och samkörning av register.

Om allt flyter som det ska och inte SMC:s server bråkar blir det filmfest sent tisdag kväll efter styrelsemötet. :banana

Edit: Och skulle styrelsen okeja filmen men servern bråka kanske sälen kan ställa upp med plats om vi klappar honom medhårs?

åh va kul!!!
absolut ställer jag upp med lina ifall det behövs.
flyttar på fredag.. så det kan bli lite fekkigt med uptime.
får 8mbit på nya stället.. kan dock ta ett tag att få det.. (upp till 3 månader)

/z

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 750 Turbo (och en drös fyrhjulingar)
Finfint att filmen är på gång :Bugar

Jag bryr mig heller inte om maskar.. Om någon bandit mot förmodan skulle se filmen kan de gärna ödsla lite tid att leta där det inte finns någon hoj. (har den inte där jag bor)

Bobbo V

Blodgivare
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 660 ´03
Jag hörde att flickan sa "Är det inte det ena så är det andra, sa flickan som blödde näsblod"

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...