Det finns superseriösa handlare :-)

razorback

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2007
Hoj
Aprilia RSV1000R 2003
Vill delge er denna lilla solskenshistoria som motpol till alla j-a blåsningar som förekommer hela tiden.

Beställde totalt 7 prylar från EvoTEch i England, allt gick supersmidigt med snabba svar från en snubbe som som hette Robert. Betalning via Paypal, och 4 dar senare var grejorna hemma. Enda smolket i bägaren var att polarens kraschpuckar till hans Gixxer var svarta istället för de blå som beställts. Skit samma tyckte polaren, det var ändå ett bra pris...

Skrev ett mail till Rob, bekräftade att prylarna kommit fram, och nämnde i förbigående att puckarna var svarta istället för blå. Får svar efter 5 minuter:

"Anders, a new blue set are in the mail on it´s way to you. Keep the black ones, I hope you never have to use them. Sorry for the inconvenience."

3 dar senare kom de med postpkt fraktfritt utan avgifter...

Kundservice eller???! :tummenupp

man blir bara så j-a glad

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000
Jag antar att det är http://www.evotech-performance.com/ du pratar om. Hur som, det är så man skaffar sig ett gott rykte, behåller gamla kunder och får nya genom telegrafen i internetdjungeln :tummenupp

Står själv och velar mellan några butiker, nu blir valet lättare.

Lucius

Light?!
Gick med
1 Jul 2004
Hoj
Borttappad
Att ibland bjuda på en tvåhundring kan många gånger ge en tvåtusing tillbaka.

En device som jag kört efter länge och har fungerat bra mig och den firma jag jobbar hos.

staten99

Inga åsikter längre
Gick med
4 Feb 2008
Hoj
två hjul
Eller sälj dom och skicka stålarna ännu bättre
eller till och med . . sälj dom och pengarna till bris kanske
samtidigt med den reklam dom fick nu
så är det nog värt mer för dom

Samme

Skrotsamlare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K2, Yamaha FZR 1000 -89, Suzuki GSX 1100 -82 och en Ktm Superduke Gt -17
Firmanamnet noterat, så ska en slipsten dras.

Headhunter

Jonas Bergdahl
Gick med
18 Sep 2007
Hoj
Ducati 749 monoposto, Ducati Monster S4R
Bra tips, tack! Verkar inte som om han har så mycket till Ducati just nu men det kan ju ändras.

Magnus S

Ny medlem
Gick med
13 Jun 2008
Hoj
07-Yamaha R6, 08-Yamaha xt660z, 10- Aprilia RSV4 2010
Samma här fick ett väldigt bra bemötande av dem då jag köpte en tail tidy av dem till min R6a dom har bra koll på sina saker och var hur service minded som helst.

StephanD

Medlem
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
I väntan på en -20 Triumph Daytona 765 LE
Samma här.

Köpte en tail tidy till min Daytona och dom slog nog rekord i snabb leverans, la orden i deras shop vid 23.00 på söndagen och hade varorna på tisdag i min brevlåda, från England, man är ju van vid att svenska handlare behöver 1-2 veckor för att skicka prylar 20 mil.

Har för övrigt bara bra erfarenheter från engelska handlare, känns som vissa svenska skulle behöva gå kurs hos dom i "serviceminde"

Kahobe

Guaranteed Carbon Free
Gick med
20 Mar 2003
Hoj
KAwasaki, 5½xHOnda, 3xBEnelli, m fl..
Samma här.
Har för övrigt bara bra erfarenheter från engelska handlare, känns som vissa svenska skulle behöva gå kurs hos dom i "serviceminde"
Samma här..
Beställt på torsdag och på måndag morgon står en snäll farbror från Posten utanför dörren med ett paket till mig..
Väntar fortfarande på ett samtal ang mina Hondaprylar fr ett svenskt företag, endast väntat 5.5 månad nu..:rolleyes:
Edit: Sen fick jag ju den här fina bilden på ett rostfritt avgas till min Kawa när jag skulle handla ett sånt.. Hänger nu som en tavla på väggen..

Bifogat

• Copy(2~1.jpg
    Copy(2~1.jpg
    97.3 KB · Visningar: 52
Last edited:

Magnus S

Ny medlem
Gick med
13 Jun 2008
Hoj
07-Yamaha R6, 08-Yamaha xt660z, 10- Aprilia RSV4 2010
Samma här..
Beställ på torsdag och på måndag morgon står en snäll farbror från Posten utanför dörren med ett paket till mig..
Väntar fortfarande på ett samtal ang mina Hondaprylar fr ett svenskt företag, endast väntat 5.5 månad nu..:rolleyes:

Häng ut dem bara !!!!!!:yoparty

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...