Det går att köra fort även med en glidare

BAD

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2005
Ort
Jönköping
Hoj
Förr Kawazaki Ninja modell skrot pga flygtur, Nu Yamaha XT660X
Altså fan vad kul det såg ut :rofl Målade upp senariot , Gubbe blir arg på en snoris med sporthoj som precis blåst om, kärringen bakpå skrikandes:4skrika .Håll i hatten kärring nu ska pappa gasa!Vilken underbart rolig fantasi jag har, måste poppa lite pocorn o spinna vidare på den tanken :corn :hoppskrat
 

Koskela

Jag bygger FART kameror!
Gick med
8 Sep 2004
Ort
Norrtälje
Hoj
-02 Honda hornet 600, -01 Honda fireblade 929
BAD skrev:
2113969 Altså fan vad kul det såg ut :rofl Målade upp senariot , Gubbe blir arg på en snoris med sporthoj som precis blåst om, kärringen bakpå skrikandes:4skrika .Håll i hatten kärring nu ska pappa gasa!Vilken underbart rolig fantasi jag har, måste poppa lite pocorn o spinna vidare på den tanken :corn :hoppskrat


Haha jaa fy fan :D hade vart klockrent
 

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Ort
bästkusten
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
Jag känner allt några stycken som skulle hänga av många på detta forumet med en guldvinge...
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
En av mina våta drömmar när det gäller hojar är fortfarande en turbotrimmad GW där allt är original förutom motorn. Bara tanken på att dra de flesta hojarna vid rödlyset (mycket vikt på bakhjulet och 4-500hk så spättar det på bra) gör mig gråtfärdig :)
 

Ooops

Dödsfruktan är värre än själva döden.
Gick med
27 Dec 2005
Ort
Malmö
Hoj
svart sebeärr 600
BAD skrev:
2113969 Altså fan vad kul det såg ut :rofl Målade upp senariot , Gubbe blir arg på en snoris med sporthoj som precis blåst om, kärringen bakpå skrikandes:4skrika .Håll i hatten kärring nu ska pappa gasa!Vilken underbart rolig fantasi jag har, måste poppa lite pocorn o spinna vidare på den tanken :corn :hoppskrat

:rofl :rofl :rofl
 

Rocky

Kenta Kofot
Gick med
30 Mar 2005
Ort
Hemma.......
Hoj
V-Rod
Dr.Bike skrev:
2113528 Som sagt... det mesta sitter i huvudet. jag har själv haft problem med en Yamaha Venture Mellan Knivsta och BÅLSTA då jag sjäv visserligen körde en gammal enkelkams 750 men ändå!
Jag var djupt impad, för det gick inte sakta.


Är det en svart/mörkgrå/grå sådan ?
 

Rocky

Kenta Kofot
Gick med
30 Mar 2005
Ort
Hemma.......
Hoj
V-Rod
Dr.Bike skrev:
2119126 Jess Båkks!
Eller Pakk Box!
Mörkgrå metallic.


Min farbror Benke bor i Bålsta och åker en sådan det kan ju vara honom.
Men att han ligger på så jävligt på gasen nuförtiden det visste jag inte, gubben är ju fan närmare 60 än 50. :Bugar

Om det nu är han ?
 

Dr.Bike

Guest
snabbåka skrev:
2119221 Min farbror Benke bor i Bålsta och åker en sådan det kan ju vara honom.
Men att han ligger på så jävligt på gasen nuförtiden det visste jag inte, gubben är ju fan närmare 60 än 50. :Bugar

Om det nu är han ?

Haha, nej det är inte Benke!
Kent heter killen, som f.ö nog är närmare 50... så än finns det hopp om att man har många snabba år kvar! :D
 

Arctic#1

www.saltdalmc.com
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Norge
Hoj
Kawasaki Zx6R
Dee_cati skrev:
2114112 En av mina våta drömmar när det gäller hojar är fortfarande en turbotrimmad GW där allt är original förutom motorn. Bara tanken på att dra de flesta hojarna vid rödlyset (mycket vikt på bakhjulet och 4-500hk så spättar det på bra) gör mig gråtfärdig :)


Billligare med psykolog hjalp tror jag, det dar har inget med våta drømmar at gjøra....... :rofl
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Arctic#1 skrev:
2119402 Billligare med psykolog hjalp tror jag, det dar har inget med våta drømmar at gjøra....... :rofl

Jo :( Mina våta drömmar brukar ofta utspela sig på detta vis. Om du kände till min tidigare vagnspark och drömbilar så skulle du förstå, men ändå inte :D
Min drömbil (en drömbil för mig är något som man kan uppnå nån gång i livet) är en ombyggd renault 5:a byggd av mig själv. Nix, jag är inte normal för fem öre. Men en turbotrimmad GW står högt på listan och hade jag råd skulle jag nog tamejfan bygga en sådan. Förstå 1600cc med rapp turbo och sedan ett vått system till detta :yoparty Och allt i en original-förpackning, jag kommer till och med ha en öppningsbar hjälm och intercom...
 

tarmac

Med lem
Gick med
10 May 2005
Ort
Kungälv
Hoj
CB 500 Four -72, Under construction. CB 750 -78 lightbygge.
Gulp... bli ifrånåkt av en guldvinge... Hade gråtit mig till sömns!!!
 

Gabor

Guest
Dee_cati skrev:
2119902 Jo :( Mina våta drömmar brukar ofta utspela sig på detta vis. Om du kände till min tidigare vagnspark och drömbilar så skulle du förstå, men ändå inte :D
Min drömbil (en drömbil för mig är något som man kan uppnå nån gång i livet) är en ombyggd renault 5:a byggd av mig själv. Nix, jag är inte normal för fem öre. Men en turbotrimmad GW står högt på listan och hade jag råd skulle jag nog tamejfan bygga en sådan. Förstå 1600cc med rapp turbo och sedan ett vått system till detta :yoparty Och allt i en original-förpackning, jag kommer till och med ha en öppningsbar hjälm och intercom...

Finns kompressor kit att handla, över disk. :tummenupp
 

Bifogat

  • blowerstore.jpg
    blowerstore.jpg
    25.5 KB · Visningar: 66
  • Dragbars.jpg
    Dragbars.jpg
    64.5 KB · Visningar: 90
  • jeffk.jpg
    jeffk.jpg
    28.2 KB · Visningar: 142
  • shep.jpg
    shep.jpg
    61.4 KB · Visningar: 76
Last edited:
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top