Fredde GSXR
Ny medlem
Fan vad fett!!!
Det finns ca 3 miljoner prostituerade i Thailand inkl nästan 1 miljon under 18 år. Vad väntar ni er av ett sånt skitland?
Skitinlägg från någon med skit bakom pannbenet tycker jag!
Dock snackar siffror för sig själv
Dock snackar siffror för sig själv
Vad är det för siffror du syfter på? Siffror som visar att Thailand är ett av de länder där tex barnprostitution är vanligt förekommande? Och det faktum att de som flitigast utnyttjar denna tjänst är västerländska män; perversa äckel som glatt och villigt utnyttjar dessa barns fattigsdom? Är det de siffror du syftar på?
Det går PHETT hett till i Vietnam Bro Superbikez...
Det finns ca 3 miljoner prostituerade i Thailand inkl nästan 1 miljon under 18 år. Vad väntar ni er av ett sånt skitland?
Generellt sett så behandlas dom nog väldigt väl av västerlänningar i i jämförelse med den inhemska kundkretsen, ...vilka jag tror är betydligt fler dessutom.
Generellt sett så behandlas dom nog väldigt väl av västerlänningar i i jämförelse med den inhemska kundkretsen, ...vilka jag tror är betydligt fler dessutom.
Och vad vill du säga med det? Att thailändska barn ska vara GLADA och TACKSAMMA om det är en västerlänning som sticker kuken i röven på dem, och inte en stygg thailändare?
Sj är ja sugen på å hyra racehoj i thailand å prova nån bana...
www.bira.co.uk
Sj är ja sugen på å hyra racehoj i thailand å prova nån bana...
www.bira.co.uk
Duktig trådspårning..
För att två superbikeförare kör jävligt fult så är Thailand ett skitland som har mkt prostitution
Hittar inte att man kan hyra racehoj...
Jag vet! Men vissa inlägg bara MÅSTE bemötas!
Du låter precis som en blekfet sexturist.
Tack för omdömet
Mitt inlägg baserade sig på en dokumentär jag såg om den inhemska kvinno-& barn handeln, ..förvisso inte gällande Thailand, utan Indien, Kina & Pakistan med omnejd. Mot vilken den Thailändska så kallade turistprostitutionen syntes vara lyxtillvaro i jämförelse.
Men jag uttryckte mig klumpigt mitt i natten kan erkännas, men det avsåg prostitutionen som nämndes i inlägget Mozz kommenterade, och inte barnhandel som jag inte är vidare insatt i vad gäller Thailand.
Fortsatt betvivlar jag dock starkt att västerlänningar skulle vara någon sorts grundstomme för kvinno- & barnhandel i Asien vilket Mozz antydde. Men det är väl inte politiskt korrekt att att avvika från den officiella schablonbilden antar jag.
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|