Mr K
I win, you loose!
.... men nu har jag ställt av. Natti natti hojjarna så ses vi i januari .....
Mr K skrev:.... men nu har jag ställt av. Natti natti hojjarna så ses vi i januari .....
Mr K skrev:.... men nu har jag ställt av. Natti natti hojjarna så ses vi i januari .....
jag ställde på den igen idag och tog en runda ..... Det funkade inte att vara utan ......Kurvmakaren skrev:Vadfalls?
Nu får du ändra ditt Nick på forumet..... bara K hädanefter.
Det är ju du som är Mr Winter...
Mr K skrev:jag ställde på den igen idag och tog en runda ..... Det funkade inte att vara utan ......
försäkringsbolaget kommer älska mig efter 5-6 av/på-ställningar ... muhahahahahagamle skrev::kocko De e väl inte lönt o klydda kör året om
Jag körde den modellen för två år sedan... regn=avställning, sol=på, jobb=av... skitlätt via internet ju! Fick 4 skattemärken i månadenMr K skrev:försäkringsbolaget kommer älska mig efter 5-6 av/på-ställningar ... muhahahahaha
Mr K skrev:jag ställde på den igen idag och tog en runda ..... Det funkade inte att vara utan ......
Robz skrev:Jag körde den modellen för två år sedan... regn=avställning, sol=på, jobb=av... skitlätt via internet ju! Fick 4 skattemärken i månaden
Jag trodde allt gick helautomatiskt i datorerna, men efter ca 6 månader ringde bolaget - jag hade gjort mig känd Två kvinnor hanterade alla ärenden och de flippade varje gång de såg mitt namn
Bolaget TVINGADE mig till helårsförsäkring... så lycka till
GSXR1100R skrev:Ska nog ut en runda i helgen
Lunkiz skrev:hur dax börjar själva tåget??
hur länge kör man?
Få se, jag kör minimoto mellan 15-18gamle skrev:På söndag kväll är det dax för Lucia i malmö samling kl 18,30 på stortorget
Jaså? är det äntligen dags nu...GSXR1100R skrev:Få se, jag kör minimoto mellan 15-18
Ja nu ska du få pisk, om inte min koppling låser sig igenCorbenDallas skrev:Jaså? är det äntligen dags nu...
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|