MikkE
Guest
Alltså, det finns väl gränser?
Antingen en pimp eller en gay på pride..P@trik skrev:2280470Är ju inte helt ovanligt att folk väljer att tatuera sina hjältar.
Joey Dunlop är det många som har.
vbg_snake skrev:2285311Är ni avundsjuka för att någon har förebilder och tatuerar in dom? Det är era gränser. Jag tycker det är respekt att våga visa sådana känslor på det sättet. Oavsett vem man har som idol. Dessa personen andas nog Rossi, Dunlop, Metallica eller vad som helst.
Men vissa har väl svårt att förstå sånt, i sina inrutade små liv...
Den ser fake ut, som sådana man sätter fast med blöt svamp eller trasa. Om man tittar noga så ser man att det har lossnat lite här och där (som faketattueringar brukar göra efter 1 timme). Men jag kan ju så klart ha fel. Och om någon hövdar att det inte finns så stora säger jag: Finns det små finns det stora, det handlar bara om hur mycket färg/papper man harSwedie skrev:2280220Ny nivå på att visa att man är ett fan... ?
Flubber skrev:2288832Den ser fake ut, som sådana man sätter fast med blöt svamp eller trasa. Om man tittar noga så ser man att det har lossnat lite här och där (som faketattueringar brukar göra efter 1 timme).
Lor-etta skrev:2288908Var exakt har det lossnat? Kollade bilden några gånger, har inte märkt något ovanligt..(*blind?)
Fillee skrev:2289154de är ju att han sprutar skumpa som man ser...de är inte något som har lossnat
min bullterrier heter rossi, he heMookie skrev:2280353Hehe, tjejens polare har döpt sin son till David Valentino Rossi. Träffade lillgrabben häromdagen då han sprang omkring i vattenspridaren iklädd en blå 46tröjja.
snabbe-mange skrev:2289183min bullterrier heter rossi, he he
Lor-etta skrev:2289170Eller hur? Tror inte att det är fake..
Jag såg den "live" på Donnington i helgen så nog är den äkta.Fillee skrev:2289242nej inte jag heller... skulle nog se värre ut om de skulle vara sån låssas tatuering....så den måste vara äkta...
RGV_250 skrev:2289248Jag såg den "live" på Donnington i helgen så nog är den äkta.
(om inte bilden är tagen då förståss)
Är det din grabb? Cool isfHårn1 skrev:2284715Min idol!
elwe skrev:2289221Appropå OT
Men en tatuering är det ... förmodligen djurrättsaktivist ...
FUBAR skrev:2289973Är det din grabb? Cool isf
cooltSwedie skrev:2280220Ny nivå på att visa att man är ett fan... ?
Ok, såg det nu, det med skumpan. Som sagt, jag kunde ju haft fel och så klart hade jag ju det Tack alla som rättade mig, jag älskar verkligen när folk påstår att jag har fel och dessutom bevisar att jag haft fel.Fillee skrev:2289154de är ju att han sprutar skumpa som man ser...de är inte något som har lossnat
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|