Macho Woman
Äppelkäck
McB skrev:Titta på min avatar. Vad tror du?
Hmm... Då kan jag plocka ut arvet och starta racingkarriären på direkten. Hmm...
McB skrev:Titta på min avatar. Vad tror du?
Macho Woman skrev:Hmm... Då kan jag plocka ut arvet och starta racingkarriären på direkten. Hmm...
250 Dam köres på Falken Lördagen den 20/9, sen tar det veckor innan dom har bytt ut trasiga avgasportar, tändsystem, cyllar, kolvar... ja du vet.Mattias skrev:Var är alla 250SP-åkare? 125R-debutanterna? Märkligt.
¨GSXR1100R skrev:...
Jag är den som tjatat mest och har ågren nu när jag fegar och väljer istället att köra KM på Knudan den 21/9 eftersom jag är bekväm, lat, feg, ekonomisk, rädd och talanglös....
...
Chrille skrev:¨
Det tycker jag inte att du ska ha. Vi kör alla med plånboken och att lägga 80(?) mil resa på en tävling av principskäl blir ju bara löjligt. Man måste ha förståelse för skåningarnas situation även om det är synd när vi missar chansen att avsluta säsongen extra mycket tjafs o plojande...
hajen5 skrev:Det är ju endurance på Falkenberg den 20:e ju.
Åsa #96 skrev:Är SÅ irriterad att detta krockar med vårat KM *grrrrrr*
Näst år så...
Som det ser ut nu kommer jag upp på Falken på lördagen, mest för att spana in konkurransen i 250 SP såklart
crallan skrev:OM du kommer upp till Falken den 20 får du gärna ta med min lilla låda som säkert ligger och skräpar någonstans eller om du ska till SRW på sön??
Mattias skrev:Var är alla 250SP-åkare? 125R-debutanterna? Märkligt.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |