Det här är inte vad vi kommit överens om!!!!

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Macho Woman skrev:
Hmm... Då kan jag plocka ut arvet och starta racingkarriären på direkten. Hmm...

Kanske tom. går att lösa en licens utan medverkan på licenskurs mha. hot om våld.

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Det allra bästa som kunde hända i de här sammanhangen vore ju att Knutstorp drabbades av en översvämmning. Då hade ju handlesviftarn Oscar kunnat få sig en rejäl omgång så här åp slutet av säsongen...

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Mattias skrev:
Var är alla 250SP-åkare? 125R-debutanterna? Märkligt.
250 Dam köres på Falken Lördagen den 20/9, sen tar det veckor innan dom har bytt ut trasiga avgasportar, tändsystem, cyllar, kolvar... ja du vet.

Jag är den som tjatat mest och har ågren nu när jag fegar och väljer istället att köra KM på Knudan den 21/9 eftersom jag är bekväm, lat, feg, ekonomisk, rädd och talanglös....

Ni som inte ska till Knudan den 21/9 har ingen ursäkt :fakta
Sätt nu lite fart och anmäler eder till detta evenemang på Sviestad.

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
GSXR1100R skrev:
...
Jag är den som tjatat mest och har ågren nu när jag fegar och väljer istället att köra KM på Knudan den 21/9 eftersom jag är bekväm, lat, feg, ekonomisk, rädd och talanglös....

...
¨

Det tycker jag inte att du ska ha. Vi kör alla med plånboken och att lägga 80(?) mil resa på en tävling av principskäl blir ju bara löjligt. Man måste ha förståelse för skåningarnas situation även om det är synd när vi missar chansen att avsluta säsongen extra mycket tjafs o plojande...

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Chrille skrev:
¨

Det tycker jag inte att du ska ha. Vi kör alla med plånboken och att lägga 80(?) mil resa på en tävling av principskäl blir ju bara löjligt. Man måste ha förståelse för skåningarnas situation även om det är synd när vi missar chansen att avsluta säsongen extra mycket tjafs o plojande...

Hade det inte varit KM på Knudan samma dag så.... Nästa år hoppas vi att RRFA går igång på allvar, B-rejs på Falken, Knudan, Åsen & Sviestad :tummenupp

hajen5

Litet skrapar nog Helmut
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojen finns bara i fantasin men den är fin - tycker hajen5
Det är ju endurance på Falkenberg den 20:e ju.

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Är SÅ irriterad att detta krockar med vårat KM *grrrrrr*
Näst år så...:D

Som det ser ut nu kommer jag upp på Falken på lördagen, mest för att spana in konkurransen i 250 SP såklart ;)

crallan

#73 250R
Gick med
13 May 2003
Hoj
TZ 250 -99
Åsa #96 skrev:
Är SÅ irriterad att detta krockar med vårat KM *grrrrrr*
Näst år så...:D

Som det ser ut nu kommer jag upp på Falken på lördagen, mest för att spana in konkurransen i 250 SP såklart ;)

OM du kommer upp till Falken den 20 får du gärna ta med min lilla låda som säkert ligger och skräpar någonstans :bow eller om du ska till SRW på sön??

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
crallan skrev:
OM du kommer upp till Falken den 20 får du gärna ta med min lilla låda som säkert ligger och skräpar någonstans :bow eller om du ska till SRW på sön??

Tänkte faktiskt åka till båda. Har du kanske plats i bilen upp till Falken? Jag ska försöka komma ihåg att ta med din lådda på söndag. Du kan väl sms:a mig samma dag.... Minnet är bra, men extremt kort ibland ;)

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Det är svårt med postgången....

Skrev ut anmälan i tisdags och skrev under. Sen skulle jag hitta kuvert?!?

Igår kväll hade jag ordning på det och tamej fan om det itne låg ett frimärke i bilen.....

Krångligt såna här grejer.

Hannes - you've got (real) mail.
Betalar i helgen, FLERA DAGAR innan sista anmälningsdatum.

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...