Swedie skrev:2257247Så här såg det ut när jag kom fram iaf...
http://www.sporthoj.com/stuff/filmer/aliciaoffroad.wmv
Njaaa, snarare vilka tider en hyfsat snabb A-förare kan köra med den.Alicia skrev:2257297På tisdag ska Swedie pressa min hoj några varv. Kan bli intressant att se.
Speciellt att få veta vilka varvtider jag ska kunna köra med den![]()
Gustav O skrev:2257329Njaaa, snarare vilka tider en hyfsat snabb A-förare kan köra med den.
Du behövde säga det där? Enormt drygt...Gustav O skrev:2257329Njaaa, snarare vilka tider en hyfsat snabb A-förare kan köra med den.
Swedie skrev:2257578Du behövde säga det där? Enormt drygt...
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=125389BikerMike skrev:2257457Hej!
Jag skulle ochså vilja se några hela varv, har man tur så är man väl med när jag blir omkörd.
mvh Micke.
Gustav O skrev:2257329Njaaa, snarare vilka tider en hyfsat snabb A-förare kan köra med den.
Swedie skrev:2257247Så här såg det ut när jag kom fram iaf...
http://www.sporthoj.com/stuff/filmer/aliciaoffroad.wmv
Det var inte alls menat som enormt drygt utan mer så här. Hyfsat var skrivet med glimten i ögat men det trodde jag du förstod.Swedie skrev:2257578Du behövde säga det där? Enormt drygt...
Hyfsat snabb var med glimten i ögat.anja skrev:2258118![]()
Vaddå hyfsat snabb?
Och hur vet du att Alicia inte blir a-förare nån gång?
Gustav O skrev:2261690Det var inte alls menat som enormt drygt utan mer så här. Hyfsat var skrivet med glimten i ögat men det trodde jag du förstod.
Kul o höra att det ser häftigt ut.BikerMike skrev:2258495Var tyvär inte med på filmen, jag kanske låg bakom och jagade dig! Jag Bara skojar, du kör riktigt fort, blev omkörd av dig flera gånger. En gång gick du om mig på sladd i depåkurvan så det blev riktigt snygga svarta spår efter dig. Sånt imponerar på en amatör! En kanon dag var det för mig. Jag körde ca 25 mil på banan under dagen.
mvh Micke
Du vet att jag är imponerad av din körning och fart men visst kan jag slänga in en smiley.Swedie skrev:2261702använd smilies nästa gång som slipper vi missförstånd. De är till för just sådana här situationer.
Gustav O skrev:2261709Du vet att jag är imponerad av din körning och fart men visst kan jag slänga in en smiley.
Swedie skrev:2261702använd smilies nästa gång som slipper vi missförstånd.
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |