Det här drömde jag inatt...

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Jag intresserade mig för lucida drömmar för ett tag sen och lyckades få två stycken, sedan rann det ut i sanden

I den ena flög jag bara och njöt, i den andra surfade jag på ett hav av kokain då det var det första jag kom på när jag insåg att jag drömde.

Någon som pysslar med lucida?

Jag brukade göra det när jag var tonåring, efter att ha haft ett par spontana så lärde jag mig att ha lucida drömmar. Fan vet om jag kan göra det medvetet längre däremot. Är för det mesta inte ens medveten om att jag drömmer nuförtiden..

Annars hade jag en lite udda dröm inatt. Drömde att det enda som fanns var en fitta på tvären. Inget annat. Alls.
Drömde det hela natten, och vaknade med ett "WTF?!"...

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Hoj
-
Inte i natt utan för några år sen. Det var när jag gick i högstadiet och bodde hemma. Brukar aldrig gå i sömnen men nu hade jag feber och då kan det tydligen hända konstiga grejer.

Jag drömde iallafall att jag var världsmästare i bänkpress och lyckades ta nytt världsrekord i en tävling. Jag blev förstås mycket nöjd tills det kom en liten jävla dvärg, typ en meter lång, och lyfte precis efter mig och dubblade mitt nyss tagna världsrekord. Jag blev naturligtvis gudförbannad och ställde mig upp och började gå runt i huset och svära och gorma tills mor vaknade och kom och frågade va fan jag höll på med.

Jag berättade hela historien om världsrekordet och dvärgen, hon tyckte då att jag skulle gå och lägga mig igen. Jag fattade inte va fan hon pratade om så jag beslöt mig för att träna lite bänk istället så jag kunde ta tillbaka mitt världsrekord, så jag gick tillbaka till mitt rum för att pumpa av bara fan. Lite senare vaknade jag av att jag låg på golvet i mitt rum och i glödande raseri bänkpressade sängen. Då kände jag mig lite dum.

Merovingian

Guest
Jag drömde att kontoret flyttade från Kungsholmen till Sundbyberg och att jag motvilligt blev tillsammans med en av kassörskorna från min lokala matbutik.

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Jag hade en sjuk dröm för länge sedan som har fastnat:

Jag och några kompisar måste in i ett hus för en sno en "grej". Minns inte exakt vad det var vi skulle sno ur huset, (inte så viktigt heller).

Vi blåser i väg utmed någon ökenväg i en gammal jänkar-cab á la Thelma & Louise style.

Väl framme vi huset måste vi ta oss in obemärkt. Dörrarna till huset är låsta och det är mycket folk i omplopp i huset. Vad göra?

[Nu blir drömmen inte längre realistisk på samma sätt, utan vi blir tecknade figurer]

Som tecknade gubbar beslutar vi oss för att förvandla oss till aska och flyga in genom brevlådan för att ingen skulle se oss.

Nästa sak jag minns är att planen fungerade och att vi lyckats ta oss ut ur huset med prylen jag prompt skulle ha. Hur vi i askform lyckades flyga ut ur huset förtäljer inte drömmen......

Sjukt..

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Last edited:
Nyheter
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...