"Det här köpte jag idag!"-tråden

L. Mäkinen

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2016
Hoj
Honda CBR1000F, Suzuki DR650, Yamaha MT09 avverkat: olika
Man lägger den på bordet med handtaget mot sig. Den sidan som är mot taket är märkt så man inte välter ur allt när man öppnar. Det är inte uppochner.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Är det inte en gammal skrivmaskinslåda då?

Dom hade den principen så arr man kunde använda dom direkt i lådan.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Vanliga kor är väl 100 % veganer ? Menar du att bara för en larv slinker med gräset ner ?
Ska man vara petig är kossor opportunistiska karnivorer och kan tugga i sig en fågel eller annat smått om tillfälle bjuds och de är sugna.

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
Ska man vara petig är kossor opportunistiska karnivorer och kan tugga i sig en fågel eller annat smått om tillfälle bjuds och de är sugna.
Det gäller alltså att hålla mina 10 små prinskorvar utom räckhåll för Rosa's tänder ! :)

Last edited:

spixer

spiff
Gick med
20 Jun 2007
Hoj
yzf 1000R och FZR1000
Ny hemmadator
Den gamla är för gammal även om den fortfarande funkar bra och inte laggar alls.
Men priserna har ju definitivt gått upp om man skall ha lite hårdvara som står sig.

Bidde en Core Ultra 7 265K, 64 Gb RAM, 2 Tb nvme disk

BrooklynS

Buy quality, cry once
Gick med
26 Mar 2014
Hoj
Bara fräna hojar
Ena rakapparater
(uttalas med samma förfinade dialekt som: "ta de ena klunk ur sjuttifemma Börje")

Gillar egentligen min OneBlade-hyvel, men den tar längre tid än en rakapparat så..

E.Hitler. Ahhhh dessa ljuva kassettband som via postorder förgyllde den redan väl grabbiga stämningen i pojkrummen. Kanske sidospåret är värt en egen tråd? (Fortfarande snö ute)

Mvh

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
Tror inte jag anteckna det här men köpte i vilket fall en såndär skärmpenna, fungerar svinbra att navigera med på det mesta tror jag. Den tålde dock inte 40° kullörttprogram så är ju det förstås.. Lyser upp(indikering) som den ska, laddas utan problem och kunde faktiskt inte notera nämnvärt med vatten i = kunde lika gärna bara varit kondens från temp.chocken/arna. Kanske var just temperaturen som mörda den på någe vis.

Solklart garantiärende.

Gick bra naturligtvis, ingenstans står det att tvättmaskin avråds, behövde således inte ens bryta arm med dom. Nej jag sa bara att den sluta lira med skärmen.

Clipped_image_20250221_135734.png20250221_135804.jpg

Ny:
1000020320.jpg
1740148982633.png

Är det verkligen korrekt när det står 0 artiklar?
Clipped_image_20250221_152926.png

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
Förträngt kassa, i detta specifika fall fick jag ett nytt kvitto där även originalkvittots nuffror finns med.. om det var oklart :) Men du kanske bara poängtera typsnittet "sär skrev ning" som deras kvittotrasslare spottar ut, förstås.

Sniglom

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Nov 2013
Hoj
Knallgul S1000RR -11, CBR600FS -02
Senaste inköpen:

Qidi Plus4 3D-skrivare. Hunnit ha den ett par veckor nu, väldigt nöjd så här långt. Garanterat inte en produkt som kommer löna sig, men roligt och lärorikt. Denna skrivare är en bra kompromiss av pris, utskriftsvolym, utskriftskvalitet och mängden material den kan skriva ut med.
1740180984194.png

Arctis Pro Wireless. Har ett par sedan tidigare, var så nöjd att nu när det rea så passade på att köpa ett till.

Gillar att de kan mixa ljud från två olika ljudkällor, exempelvis två olika datorer. Det är också bra att ett batteri kan laddas medan det andra används, på det sättet blir trådlöst aldrig ett irritationsmoment.

1740181065373.png

Last edited:
Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...