RymdBörje
Seriöst fartblind
Sidenunderställ!Vad har man på sig under stället? Känns som det blir klibbigt med huden direkt mot stället när det är varmt? Eller har alla ställ kanske någon "fordring" eller vad man ska säga
Sidenunderställ!Vad har man på sig under stället? Känns som det blir klibbigt med huden direkt mot stället när det är varmt? Eller har alla ställ kanske någon "fordring" eller vad man ska säga
Det [skinnstället] ska sitta som en andra hud, ungefär.Haha
Lät inte så roligt med andra ord
Så då är det bara att ha ett som sitter tajt. Gissar annars att om det blir fullt med veck så kan det göra ont efter en stind?
Det [skinnstället] ska sitta som en andra hud, ungefär.
Menade understället
Men då vet jag även att skinnstället ska vara jobbigt tajt ;-)
Tack för alla svar =)
Blir till att åka runt till lite butiker märker jag och testa lite olika märken, men ett ställ för runt 5-6000:- är inte som en påse skit verkar det som?
Blir även ett helställ, dumt att chansa om det delar på sig vid en vurpa.
Så om man bortser från passformen mellan dom olika märkerna så är det alltså inte så mycket som skiljer dom åt?
Tack
Ja ett helställ kommer det att bli
Frågan är bara när man ska hinna åka runt och testa, och självfallet så ska det inte finnas någon butik vad jag vet om i närheten (?) Handelsboden har inget snyggt, beviks hade inga enl hemsidan. Finns någon firma i Norrköping som jag ännu inte har kollat
Så blir väl att åka till Sthlm och bli arg på alla som inte kan köra där
Jag har en shoei hjälm som åker upp till Stockholm två gånger om året för de får inte rätt på denMC mässan i januari är perfekt tillfälle, brukar vara lite erbjudanden också. Jag tänkte prova ut ställ då. Och mycket annat kul att se på.
Vad är det för modell och vad är det som knasar?Jag har en shoei hjälm som åker upp till Stockholm två gånger om året för de får inte rätt på den
Skickat från min HTC 10 via Tapatalk
Neotec.. Det är min andra neotec som läcker in vind och vatten, plus att bogvisirets mekanism blir snabbt utsliten så den slutar stanna uppe och ramlar ner över ögonen under färdenVad är det för modell och vad är det som knasar?
Den åker fram och tillbaka till shoei verkstan men inget förändras. Trist..Aha, trist! Hoppas det löser sig och att tillverkaren tar sitt ansvar!
Frågan är bara när man ska hinna åka runt och testa, och självfallet så ska det inte finnas någon butik vad jag vet om i närheten (?) Handelsboden har inget snyggt, beviks hade inga enl hemsidan. Finns någon firma i Norrköping som jag ännu inte har kollat
Så blir väl att åka till Sthlm och bli arg på alla som inte kan köra där
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |