Det här skaffade vi efter 125-tiden.

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
va stog de i papprena då?

husa 650 gör 75 lr va de e enligt papprena alltså får man inte köra upp med en sådan... samma med ktm 525.
Det står inget i papperna vad jag kan minnas. Står bara "Strypt till 7 kw genom plugg i kröken".

Kan kolla imorron mer exakt.

Jeans

trampcykel?
Gick med
5 May 2004
Hoj
såld
När folk ändå är inne på strypningar & mellanklass, i vissa reggbevis så står det till exempel "godkänd maxhastighet enl. konstruktör: 114 km/t". Detta stod på en ktm 660 som var reggad på 24kw (original antar jag).
hur gör polisen då? jag har blivit lite mer misstänksam efter vad som hände 2fast4hjo och zoltan !

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
När folk ändå är inne på strypningar & mellanklass, i vissa reggbevis så står det till exempel "godkänd maxhastighet enl. konstruktör: 114 km/t". Detta stod på en ktm 660 som var reggad på 24kw (original antar jag).
hur gör polisen då? jag har blivit lite mer misstänksam efter vad som hände 2fast4hjo och zoltan !

det har jag oxå funderat på. blir lite lättare att kolla, gamla hederliga prova moppe metoden.

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Ingen som på rak arm kan förklara var de extra 5 pollarna kommer ifrån, då man byter orginalröret mot ett det står Akrapovic på? Fattar inte riktigt vad det är som gör så mycket. :va

Kostar kosing. :(
Bättre flöööde! :)

Jeans

trampcykel?
Gick med
5 May 2004
Hoj
såld
det har jag oxå funderat på. blir lite lättare att kolla, gamla hederliga prova moppe metoden.

ja, precis..
vilka årsmodeller av 625 resp 640 är strypta från fabrik? sökfunktionen här strejkar för mig :confused:
det halverar premien för min del om ursprungs effekten är den strypta effekten!

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!