Fin hoj som sagt winblad
Riktigt fin Winblad.
Vad är det för serviceintervaller o.sv på en sådan?
Gustavsson
Fett nice!Ja då har ju även jag lämnat Lätt Mc tiden... det har varit en väldigt sönderkörande tid...
Så nu får ja väll slänga upp en bild på min nya skönhet Klarade mellan kortet igår lycka till med era uppgraderingar efter 125
Från en sketen Yamaha Rd 125cc LC från 83 till denna GasGas 400SM 02 =) Måste poängtera! INTE PAPPAS PENGAR
Jag sklafafde mej en Honda Civic 1992! Bilden är från December när jag precis hade köpt den!
Jag sklafafde mej en Honda Civic 1992! Bilden är från December när jag precis hade köpt den!
Fast det kom ju inte nån bild nu ändå såg jag
Fast det kom ju inte nån bild nu ändå såg jag
Jag köppte mig en 525:a
Närå jag är inte avundsjuk
fick du med endurohjulen?
Serviceintervall? Vad är det
Nejmen det ligger väl på typ 1000 mil eller nåt Tänkte byta olja och filter varje vinter.
Riktigt nöjd med hojen, riktigt bra nyp i originalbromsen med motardfälgar, blev riktigt överasskad.
Jajjamensan, med komplett separat bromskitt så man slipper o lufta vid byte, sitter bättre pump och ok på motardkittet,
fick även en hel uppsättnig orange plast och tank för enduro och crosskörning. sen orginalrör och endurobakdelen
Så du har fått den efterlängtade 525.an nu. Very nice.Jag köppte mig en 525:a
Jajjamensan, riktigt lycklig, är ute o startar minst en gång om dagenSå du har fått den efterlängtade 525.an nu. Very nice.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|