GODIS !!!!! '
det första jag ska göra när jag gått klart min utbildning och skaffat ett välbetalt jobb är att köpa allt det jag inte kunnat köpa nu när jag är ung och kåt
förresten är den där 300exc vägreggad eller är du en buse?
Det var de vackraste jag sett iår
Vart fick du tag på de fälgarna
Skaffade mig tidigare iår en Suzuki RGV250, som är i dagsläget snart utrustad med lite godis från Tyga
Vägreggad, min plan är att försöka besiktiga den nästa vecka! Ska lägga upp en till bild senare när den har blivit klarSatan det här är ren hojporr. Är den vägreggad eller ska den gå bana?
Vägreggad, min plan är att försöka besiktiga den nästa vecka! Ska lägga upp en till bild senare när den har blivit klar
Självklart inte, valdes till förra månadens "Bike of the Month" på rgv250.co.uk! Finns även på första sidan hos Tygas hemsida ocksåDu har väl inte missat Buspojkes projekt? (Färdigt nu)
http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=175457
Du har väl inte missat Buspojkes projekt? (Färdigt nu)
http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=175457
Självklart inte, valdes till förra månadens "Bike of the Month" på rgv250.co.uk! Finns även på första sidan hos Tygas hemsida också
Tog A-kortet i måndags . Så nu spruttar jag runt på denna skapelse
Du ska då jävlar i de mig alltid vara värst
Riktigt, riktigt fin. Skulle till och med kunna ha en sådan själv, fastän det är kåteäm...
Skaffade mig tidigare iår en Suzuki RGV250, som är i dagsläget snart utrustad med lite godis från Tyga
Fick den för bara 18k. Det är en RGV250 VJ22 -94, uttagen -98, 1000mil på mätaren. Köpte den i ofärdigt skick med Arrow avgassystem, Tyga kåpor och Öhlins stötdämparePORR!!!!!!!
Jag letar också efter nån skön 2t hoj som man kan ha och ligga och pressa riktigt med.
Vad gav du för den hojen?
Måste ha 2t!!!!!!
Fick den för bara 18k. Det är en RGV250 VJ22 -94, uttagen -98, 1000mil på mätaren. Köpte den i ofärdigt skick med Arrow avgassystem, Tyga kåpor och Öhlins stötdämpare
sj tog jag a-beg, i torsdags, så snart jag fått i väg min hoj så blir det en aprilia sxv 550. provkörde i lördags jävla drag i den.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|