Det har hänt. På allvar alltså!

MikkE

Guest
Krattis MikkE!! :yoparty
men det va ju fasligt vilket beslutsångest du har haft?
Jäla kul mannen! Hoppas du får lika skoj med kameran hädanefter....:gnissla

:D

Haha. Ja, man kan undra. Hur mkt kommer jag att fota nu då? :hihi
Kanske sälja av allt och betala av hojen så man slipper all äcklig avbetalning?


:gnissla
 

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Ort
Skogn
Hoj
Crescent kompakt
Sälja kameran nej, då har jag inget att använda när jag skall ta superdupermonsterPosébilder på dig i sommar =)
 

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Ort
Lidköping
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
2825025 Härligt att höra att det är en bra hoj! Du ska ju vara en hejare på Honda också har jag hört, blir till att fråga dig om problem uppstår hehe :tummenupp

Ang. Bulten så får du nog ge mig några år....... :gnissla
Riktigt snygg hoj. :tummenupp

Ja du har ju inte lyxen att kunna åka dit på kafferasten. Eller det kanske är längre kafferaster i Norge. :rolleyes:
 

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Haha. Ja, man kan undra. Hur mkt kommer jag att fota nu då? :hihi
Kanske sälja av allt och betala av hojen så man slipper all äcklig avbetalning?


:gnissla

Nä, behåll båda. Det har jag gjort... ;)
Det är ju flest feta prylar som vinner i slutändan. Fast så där jättefeta vettefan om mina är...:gnissla
 

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
Alltså, grattis till hojköpet å allt det därra.:tummenupp Men, är det bara jag som tycker framskärmen ser lite mongo ut? Ska de va så eller?
 

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Grattis grabben.Ta nu kortet innan du torskar för en olovlig oxå.En fråga bara,är det verkligen DU som äger hojen?För i så fall är den väl oförsäkrad?Finns väl inga bolag längre som låter en körkortslös försäkra en hoj.Isf får du se till att låsa in den ordentligt tills du har kortet.:tummenupp
 

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Ort
Skogn
Hoj
Crescent kompakt
Grattis grabben.Ta nu kortet innan du torskar för en olovlig oxå.En fråga bara,är det verkligen DU som äger hojen?För i så fall är den väl oförsäkrad?Finns väl inga bolag längre som låter en körkortslös försäkra en hoj.Isf får du se till att låsa in den ordentligt tills du har kortet.:tummenupp

Inga bolag som låter en körkortslös försäkra en hoj.. öö? Om man köper en hoj och skall övningsköra med. får man inte försäkra den då? Har aldrig hört något så dumt som att inga försäkringsbolag tar emot hojjar där folk inte har kortet för det.
 

DaLLeR

Ny medlem
Gick med
16 May 2006
Ort
Eskilstuna
Hoj
GSX-R 750 -00
Man grattar till nya hojen,, =)
men måste säga att du har ett jävla nice skinställ.... likadant som mitt.. :D
 

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Grattis grabben.Ta nu kortet innan du torskar för en olovlig oxå.En fråga bara,är det verkligen DU som äger hojen?För i så fall är den väl oförsäkrad?Finns väl inga bolag längre som låter en körkortslös försäkra en hoj.Isf får du se till att låsa in den ordentligt tills du har kortet.:tummenupp

Klart du får...bolagen bryr sig inte om du har KK eller inte. Fordonet ska ju kunna framföras i trafik under övningskörning jue! (som exempel då)

EDIT: ähhh...missade ormens inlägg :huvet
 

MikkE

Guest
Grattis grabben.Ta nu kortet innan du torskar för en olovlig oxå.En fråga bara,är det verkligen DU som äger hojen?För i så fall är den väl oförsäkrad?Finns väl inga bolag längre som låter en körkortslös försäkra en hoj.Isf får du se till att låsa in den ordentligt tills du har kortet.:tummenupp

Jodå Jacke-darling =) Den står på mig och kommer kosta massa pengar :D


Tack så mkt för gratulationer!! Känns bra liksom.

Ang. framskärmen så är det jag som har pajat den :näsblod Visste att jag skulle glömma låset som satt runt däcket någongång men fan inte andra dagen!! Blir till att köpa sig en ny skärm också :gnissla
 
Last edited:

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
Ha ha! Ok. Ja det är lätt hänt att man glömmer kätting eller skivbromslåset nån gång. Aja, då såg jag inte fel iaf. Tänkte, va fan? Sådär ser ser väl inte framskärmen ut på en CBR heller...?
 

Rotorp

Medlem
Gick med
30 Jun 2006
Ort
South of Peking
Hoj
Yamaha fståss
Gratulerar till ett bra köp.
Hoppas du får mkt behållning av den i sommar.
Känner igen mig själv i din story med första repan.
 

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Inga bolag som låter en körkortslös försäkra en hoj.. öö? Om man köper en hoj och skall övningsköra med. får man inte försäkra den då? Har aldrig hört något så dumt som att inga försäkringsbolag tar emot hojjar där folk inte har kortet för det.
Ring folksam o tala om att dom e dumma i huvet då,för dom försäkrar INTE hojar med ägare utan kk.Gjorde inte det -01 iaf när jag köpte en spretans hoj.Har för mig att det var samma visa hos trygg hansa oxå.
 

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Ort
Linnégatan
Hoj
R1 -05, XJ -97
2827915 Ring folksam o tala om att dom e dumma i huvet då,för dom försäkrar INTE hojar med ägare utan kk.Gjorde inte det -01 iaf när jag köpte en spretans hoj.Har för mig att det var samma visa hos trygg hansa oxå.
Jag har haft hoj hos folksam när jag inte hade körkort. Detta va -02
 

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Ringde till folksam för 5 minuter sedan för att kolla om jag e helt sinnesförvirrad i minnesbanken.O dom säger att dom gör en bedömning från fall till fall.När hon fick mitt födelsenr så fick jag veta att p,g,a flera kk-indragningar för fortkörning o grov vårdslöshet i trafik(drog ifrån snuten) så ville dom inte ha MIG som kund.När jag ringde runt -01 så fick jag inte den förklaringen utan bara "vi försäkrar inte kk-lösa".Så jag ber hemskt mycket om ursäkt,det var tydligen MIG dom inte ville ha som kund.Damen sa dock att det är ganska vanligt att dom sorterar bort kunder dom anser som högrisk nuförtiden. mvh//jacke
 

PMR

Med Sport R1:a igen.
Gick med
5 May 2003
Ort
malmö
Hoj
Påklädd R1:a
Grattis!
Den känslan har jag haft varje gång jag har köpt en ny båge! Så jävla gött!!
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top