Det jag har svårast att inte skratta åt på YouTube

MotherTrucker

Ny medlem
Gick med
27 Apr 2009
Hoj
na
Ibland kan man skratta åt någon som är skicklig på något:
[YOUTUBE-ID]_3eQmm-EYPE[/YOUTUBE-ID]

Säga vad man säga vill, duktig är han..

MotherTrucker

Ny medlem
Gick med
27 Apr 2009
Hoj
na
Ja, eller när man ser någon som är hyffsat duktig men kort därefter ser någon som är sju resor värre...

Jag tror inte många skrattar åt den där gossen, även om han troligen saknar rätt mycket övriga skills, en sån där talang lär slå ut övriga funktioner..

Ibland ångrar jag att man inte satsade på att lära sig spela instrument som yngre, fatta att kunna jazza till vad man vill när man vill.. Electric violin t ex, tycker denna är tokfrän:
[YOUTUBE-ID]YPwNJsi6n38[/YOUTUBE-ID]

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag kör en efterlysning här jag med:

Engelsk eller amerikansk ståuppare som berättar om sitt besök i Amsterdam, där han hade tänkt besöka Anne Frank mueumet, men istället gick på porrmuseum och sen köpte han lite grejor han ska prova på hotellrummet...

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Jag kör en efterlysning här jag med:

Engelsk eller amerikansk ståuppare som berättar om sitt besök i Amsterdam, där han hade tänkt besöka Anne Frank mueumet, men istället gick på porrmuseum och sen köpte han lite grejor han ska prova på hotellrummet...

Hmm, det är han som pratar om att han köpt en Fleshlight och tänker på vad hans mamma skulle säga :D

HMM, vad hette han nu igen

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Hmm, det är han som pratar om att han köpt en Fleshlight och tänker på vad hans mamma skulle säga :D

HMM, vad hette han nu igen

http://www.youtube.com/watch?v=FaLcsKyGWpc

Jag tror inte många skrattar åt den där gossen, även om han troligen saknar rätt mycket övriga skills, en sån där talang lär slå ut övriga funktioner..

Ibland ångrar jag att man inte satsade på att lära sig spela instrument som yngre, fatta att kunna jazza till vad man vill när man vill.. Electric violin t ex, tycker denna är tokfrän:

http://www.youtube.com/watch?v=qSfi4j9vsPE

Last edited: