Det jag har svårast att inte skratta åt på YouTube

quip

[ kwip ]
Gick med
20 Sep 2005
Hoj
Yamaha FZR600R, -94; GSXR750, -86, fighterprojekt; ZXR750, -93, ombyggd
Fortsätter på vapentema.

Arab med gevär. Orginalet :D

[YOUTUBE-ID]RkgfrS9FanU[/YOUTUBE-ID]
Det är ett jädra tryck i det där geväret :)
Har sett den tidigare så jag skummade igenom, men araben som spräcker rutan är inte med i det här klippet vad jag såg.

Edit: Vafan är jag full eller, det var ju den första araben som spräckte rutan :D

Last edited:

4:20

Ett fuckobarn...
Gick med
16 Mar 2008
Hoj
Såld: ZX6RR "BanEdition" lolz RVF NC35 *såld
Tänk dig kärnvapen i händerna på dom där..:näsblod

det där var vell att ganska så idiotiskt inlägg?

kan ju kontra med denna

[YOUTUBE-ID]q566ys0sqVQ[/YOUTUBE-ID]

och denna:

[YOUTUBE-ID]iOQLx3em7z0[/YOUTUBE-ID]

och denna:

[YOUTUBE-ID]BWCPAXgrm2U[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]A8SuCBHqXtQ[/YOUTUBE-ID]

Och usa är det enda landet som verkligen har använt Kärnvapen imot ett annat land...

så fattar inte hur du tänker!? :va :fatta! :7peta :dummer :3freak :6surkart :censored :censored :död

Last edited:

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR

:D :D Oj kom det en till högersving? Kanske dags att hålla upp garden..:va

Fan vad schysst att springa fram och lägga en yxspark på sin knockade motståndare, hahahahaa! :tummenupp

det där var vell att ganska så idiotiskt inlägg?

kan ju kontra med denna

[YOUTUBE-ID]q566ys0sqVQ[/YOUTUBE-ID]

och denna:

[YOUTUBE-ID]iOQLx3em7z0[/YOUTUBE-ID]

och denna:

[YOUTUBE-ID]BWCPAXgrm2U[/YOUTUBE-ID]

Och usa är det enda landet som verkligen har använt Kärnvapen imot ett annat land...

så fattar inte hur du tänker!? :va :fatta! :7peta :dummer :3freak :6surkart :censored :censored :död

Jaja, jag har fattat att du hatar USA, men förstår inte hur det är mitt fel. :va Tagga ner lite tack. :pannkyss

Btw. Dom där filmerna är skitbra faktiskt även om det kanske inte är dom som trycker på knappen. Men visst, jag håller med dig, kärnvapen suger förstås i allas händer, men det finns olika grader i helvetet. Och eftersom jag är Japanofil(?) så uppskattar jag verkligen inte Little Boy och Fat Man.

Last edited:

Ett fuckobarn...
Gick med
16 Mar 2008
Hoj
:D :D Oj kom det en till högersving? Kanske dags att hålla upp garden..:va

Fan vad schysst att springa fram och lägga en yxspark på sin knockade motståndare, hahahahaa! :tummenupp

Jaja, jag har fattat att du hatar USA, men förstår inte hur det är mitt fel. :va Tagga ner lite tack. :pannkyss

Btw. Dom där filmerna är skitbra faktiskt även om det kanske inte är dom som trycker på knappen. Men visst, jag håller med dig, kärnvapen suger förstås i allas händer, men det finns olika grader i helvetet. Och eftersom jag är Japanofil(?) så uppskattar jag verkligen inte Little Boy och Fat Man.

Säger samma sak om Abdul mohammed hassan, som skjuter med gevären, grymt roliga klipp, men det är ju inte dom som trycker på knappen.. :tummenupp

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Säger samma sak om Abdul mohammed hassan, som skjuter med gevären, grymt roliga klipp, men det är ju inte dom som trycker på knappen.. :tummenupp

Nu vet ju inte jag med säkerhet, men dom där killarna i klippet verkar ju helt klart komma från överklassen och är därmed troligtvis iaf i beslutsfattande positioner och har möjlighet att påverka. Stupid americans är ju dom dummaste dom hittar på gatan men kan förmodligen hantera ett vapen iofs.

edit: Klipper bort lite här eftersom AK47 tar illa upp och det är lite fel tråd för att vara politisk.

Last edited:

Ett fuckobarn...
Gick med
16 Mar 2008
Hoj
Nu vet ju inte jag med säkerhet, men dom där killarna i klippet verkar ju helt klart komma från överklassen och är därmed troligtvis iaf i beslutsfattande positioner och har möjlighet att påverka. Stupid americans är ju dom dummaste dom hittar på gatan men kan förmodligen hantera ett vapen iofs.

Men nu har du fått något som var menat som ett skämt till någon slags palestinavänsterdebatt. Det var väl helvete vad ni små vegangubbar är bitska och aggressiva. Totalt humorlösa såvida det inte handlar om Stefan och Krister eller likn. Ratta in Christer i P3 istället vet ja och diskutera med dina PK-vänner hur vita män med jobb men utan laster är pack.

hahah du började supa tidigt idag märker jag..
ehm? :va :klappar

Ett fuckobarn...
Gick med
16 Mar 2008
Hoj
vad är rödtjut?

vad är tangentbordstyckare?

!EDIT!

klipper vell bort lite text jag med då.. :) :rolleyes:

Last edited:

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Nope det är en tysk vid namn klaus.Har för mig det är en 700 nitro express han skjuter.
.577 T-rex.
En customkaliber, baserad på .500 BMG, som laddas av företaget som lade ut filmerna på sin hemsida.
www.accuratereloading.com .
Vet inte om det finns kvar.
Sydafrikanskt (?)

.700 NE är en gammal svartkrutskaliber laddad med modernt röksvagt krut.
Inte alls så brutal som man skulle kunna tro.

En dubbelstudsare i den kalibern och gratis amunition vore något..

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024