Ja fick en dos av nåt herrejössesmedel när ja skulle dra ut en tand för ca 5 år sen, pga att ja e helt otroligt nålrädd
... Fick alltså medlet i förebyggande för bedövningssprutan...
Såhär gick de till... Via telefon fick ja reda på datum å tid. När ja berättat hur galet nålrädd ja va så va de inga problem me de MEN ja va tvungen å ha me mej nån dit, å ja fick absolut inte framföra ett fordon resten av dagen... Tyckte de lät lite skummt men ja ordnade me skjuts å sällskap...
Blev inkallad från väntrummet å dom frågade va ja vägde... Ja la på 10kg, better safe than sorry
...
Dom bad mej sitta kvar för att medlet skulle få verka i 20-30min, minns att ja frågade om ja kunde sitta i väntrummet för ja hade percis börjat bläddra i en tidning. De gick fint så ja fortsatte me min tidning, nu börjar de roliga...
Läste inte utan ögnade bara igenom sidorna, minns att ja vände på en 4-5 blad... Sen e de kolsvart tills ja staplar ut från tandläkarbyggnaden som en A-lagare som varit inlåst en helg på glasbanken
...
Har fått de efterberättat att dom ropade upp mitt namn, ja reste mej å tyckte väl att de susade lite väl i skallen för ja kläckte ur mej "fan, dehär e ju värre än en lördakväll" i väntrummet... De tyckte alla utom min vän va skitskoj tydligen.
Gå kunde ja inte heller så me ena armen om polaren å andra om tjejen som kallade mej släpades ja in i stolen...
Väl där har ja ingen aning om ja gjorde bort mej men dom hade nämnt te min smått generade polare att dom aldrig sett nåt liknande
...
Har inte den blekaste va de va för dundershot ja fick (flytande, klar, lätt salt eller besk smak uppskattningsvis runt 2-3cl) men däremot vet ja att när ja drog ut senaste visdomstanden så fick ja dubbeldos Stesolid å de blev ja bara karatetrött av utan minneslucka...
Men substansen gjorde sitt jobb väl, för ja har än idag inget minne av nån spruta
...
Sorry för långt inlägg