Det jag har svårast att inte skratta åt på YouTube

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Hon gjorde ju en uppföljare med en video om turkar också, även den är en gammal post i denna tråden, och jag tror t o m hotvideon från talibanturken postades här någon gång(den är dock försvunnen och polisanmäld mm pga alla 10-tals kulor han skulle skjuta henne i fittan mm med). Hon är på riktigt, men precis som det framgick i Big Brother medan hon var inne där så är det en roll hon spelar, dock har det gått överstyr efter hon kom ut och det kommer troligen sluta sämre än för Sanna Redsäter..

Jag ser inte BigBrother och har ingen aning om vem Sanna Redsäter är, men så där dum spelar man inte, man är genuint genomkorkad om man beter sig sådär.

Rent teoretiskt måste man ju vara dummare än så där för att spela sådär dum, så det går på ett ut.

MotherTrucker

Ny medlem
Gick med
27 Apr 2009
Hoj
na
Jag ser inte BigBrother och har ingen aning om vem Sanna Redsäter är, men så där dum spelar man inte, man är genuint genomkorkad om man beter sig sådär.

Rent teoretiskt måste man ju vara dummare än så där för att spela sådär dum, så det går på ett ut.

Sanna Redsäter var snyggast i förra säsongen av BB och tiltade så pass efteråt att hon hoppade från en jättehög bro ner i betongen, Hanna Viderstedt, tjejen som inte gillar svenska killar, super ner sig konstant samt har börjat posera med främmande kukar på stan och allt möjligt på sin blogg, och ska spela in porrfilm med en trasig sopkille(svensk). Hennes blogg; http://www.widerstedt.com/

Jag såg henne på BB, inte så mycket men tillräckligt för att inse att hon spelar en roll och är betydligt vettigare än hon framställer sig som, cirkus Viderstedt som hon kallar den. Hon hade petting med en smått efterbliven kille där inne som blev kär i henne varpå han mådde dåligt över hur hon betedde sig mot honom efteråt, när hon då tog honom åt sidan och tröstade honom var det en helt annan person som till slut kom fram.

Men visst, hon spelar en roll som är svår att acceptera, t o m för henne själv, säkert därför det går utför i en rasande fart nu, tror faktiskt hon gräver sin egen grav om hon inte tar sig ur vad hon sysslar med, destruktivt leverna till max..

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 1090 ADV S

Enda anledningen till att jag vet vem hon är därför att P3 Verkligheten gjorde ett inslag om henna. Hon får pröjs för varje klick in på hennes blogg. Hon räknar bara pengar. Typ trollning. Vet dock inte vilka summor vi pratar om. Ju argare folk är desto mer besök på bloggen.

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Djungelns drottning på Kanal 5...man lär verkligen undra om det är på riktigt. Jag pendlade mellan chock, skämskudde och garv, det gick inte att INTE titta på det. :3freak

Bentebent

:moppefucko
Gick med
30 Apr 2011
Hoj
MT-07 -16
En del hävdar att det är spel. Spelar inte så stor roll. Kommentarerna till videon är kul. Många verkar känna sig träffade och blir duktigt sårade.

Fan, blir så knäckt av att se sån skit. Är nästan ännu värre om det bara är ett spel, är det vad som ska krävas för att få uppmärksamhet idag? Snacka om att skicka kvinnokampen 200 år tillbaka i tiden...:huvet

- Jerker -

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2009
Hoj
Nej
Fan, blir så knäckt av att se sån skit. Är nästan ännu värre om det bara är ett spel, är det vad som ska krävas för att få uppmärksamhet idag? Snacka om att skicka kvinnokampen 200 år tillbaka i tiden...:huvet

Så kan man absolut se det. Man kan också se det att det finns unga kvinnor som är smarta och utnyttjar ny teknik och får en stor publik. Dessutom tjänar en del grova pengar. De tar för sig, precis som de borde. Man kan också fundera på hur bra den vanliga kvinnokampen egentligen lyckats. Kvinnodominerade yrken, t ex inom kommunal verksamhet, är ofta riktiga låglöneyrken. Kvinnor dominerar inom vårdande yrken. Samma jobb som förr, fast inte inom familjen, men med en lön som är ett skämt.

Bentebent

:moppefucko
Gick med
30 Apr 2011
Hoj
MT-07 -16
Så kan man absolut se det. Man kan också se det att det finns unga kvinnor som är smarta och utnyttjar ny teknik och får en stor publik. Dessutom tjänar en del grova pengar. De tar för sig, precis som de borde. Man kan också fundera på hur bra den vanliga kvinnokampen egentligen lyckats. Kvinnodominerade yrken, t ex inom kommunal verksamhet, är ofta riktiga låglöneyrken. Kvinnor dominerar inom vårdande yrken. Samma jobb som förr, fast inte inom familjen, men med en lön som är ett skämt.

Nu var jag inte riktigt ute efter en diskussion om kvinnokampen, men visst är hon "smart" på så vis att hon har lyckats bli känd och tjäna pengar. Frågan är ju till vilket pris.

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
http://www.liveleak.com/view?i=3c6_1333305451

Undra hur bärgningsbils chaffisens fillingar ser ut:hihi
Och det där bevisar något jag alltid misstänkt: Sidoräcken är egentligen mest för syns skull. Skulle jag somna på toppen av bögakustenbron och styra in i räcket skulle det inte bara innebära plåtskador och chock, utan jag skulle få skrika alla 40 metrarna ner till det kalla djupa vattnet.

Förresten varför i helvete styrde lastbilschaffisen ut i kanten?

Richthofen

_-//Richthofen\\-_
Gick med
18 Jan 2009
Hoj
Yamaha MT09 2021
Sorgligt det där med misslyckad invandringspolitik, just sayin. Förstår inte det roliga i den där videon med Janne Josefsson och 2 vilsna själar...

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Hon gjorde ju en uppföljare med en video om turkar också, även den är en gammal post i denna tråden, och jag tror t o m hotvideon från talibanturken postades här någon gång(den är dock försvunnen och polisanmäld mm pga alla 10-tals kulor han skulle skjuta henne i fittan mm med). Hon är på riktigt, men precis som det framgick i Big Brother medan hon var inne där så är det en roll hon spelar, dock har det gått överstyr efter hon kom ut och det kommer troligen sluta sämre än för Sanna Redsäter..

Nu har jag lyssnat på dokumentären och mitt omdömme är att hon är precis så korkad och störd som hon verkar.
Att hon, liksom de flesta korkade människorna med höga tankar om sig själva, påstår att hon bara skojade när ingen håller med henne förändrar ingenting.

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
Och det där bevisar något jag alltid misstänkt: Sidoräcken är egentligen mest för syns skull. Skulle jag somna på toppen av bögakustenbron och styra in i räcket skulle det inte bara innebära plåtskador och chock, utan jag skulle få skrika alla 40 metrarna ner till det kalla djupa vattnet.

Förresten varför i helvete styrde lastbilschaffisen ut i kanten?

Tror inte han styrde utan att han skulle hjälpa till och spann ekipaget i sidled.

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO