Det jag har svårast att inte skratta åt på YouTube

Drar alla över en kam :rolleyes:

Om du kollar in klippet (eller annat ryskt crashklipp) så är det ytterst få som stannar och hjälper till när något händer... Har sett folk som bara går förbi personer som blivit påkörda vid övergångsställen. Eller folk som ligger skadade på trottoaren och ingen gör ett skit. Jag får en känsla av att många verkar tycka att "sköt du ditt så sköter jag mitt" är "the way to go"

Detta är en bild jag fått av ryssarna via datorn (youtube/liveleak). Det stämmer säkert inte med verkligheten men det är min uppfattning. Du får ha din...

Vill du diskutera mer vänligen skicka pm.....

Drar alla över en kam :rolleyes:

Om du kollar in klippet (eller annat ryskt crashklipp) så är det ytterst få som stannar och hjälper till när något händer... Har sett folk som bara går förbi personer som blivit påkörda vid övergångsställen. Eller folk som ligger skadade på trottoaren och ingen gör ett skit. Jag får en känsla av att många verkar tycka att "sköt du ditt så sköter jag mitt" är "the way to go"

Detta är en bild jag fått av ryssarna via datorn (youtube/liveleak). Det stämmer säkert inte med verkligheten men det är min uppfattning. Du får ha din...

Vill du diskutera mer vänligen skicka pm.....

Visst, men det är inget man föds med, okej?

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick