Det jag har svårast att inte skratta åt på YouTube

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Haha, några där hade ju inte direkt bra kordinationsförmåga

Ser ut som ett tjog med kvinnor som försöker sig på lite gymnastik samtidigt som de ska tugga bubbelgum :rolleyes: Visste väl att det var vissa likheter mellan kvinnor och självmordsbombare...

Uttis

Hellre än bra.
Gick med
9 Sep 2008
Hoj
Street Triple R, -12
Ser ut som ett tjog med kvinnor som försöker sig på lite gymnastik samtidigt som de ska tugga bubbelgum :rolleyes: Visste väl att det var vissa likheter mellan kvinnor och självmordsbombare...

Appapp, det är ni män som har problem med simultankapaciteten :fakta vilket framgår mycket tydligt i denna video.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Appapp, det är ni män som har problem med simultankapaciteten :fakta vilket framgår mycket tydligt i denna video.

Tsss, skulle de där vara män? De står på alla fyra som kvinnor :Bugar och de klär sig i klänningar. Inte mycket man över det du...
Näe, det där med att vi har svårt med simultanförmågan är bara något ni kvinnor har försökt vända på ända från den dagen vi berättade det för er :fakta

Uttis

Hellre än bra.
Gick med
9 Sep 2008
Hoj
Street Triple R, -12
Tsss, skulle de där vara män? De står på alla fyra som kvinnor :Bugar och de klär sig i klänningar. Inte mycket man över det du...
Näe, det där med att vi har svårt med simultanförmågan är bara något ni kvinnor har försökt vända på ända från den dagen vi berättade det för er :fakta

Du menar att ni avslöjade er fantastiska simultanförmåga och att vi kvinnor istället för att nyttja den beslöt oss för att hävda motsatsen? Du har rätt dock, det finns en del av er som faktiskt kan gå och prata i mobiltelefonen samtidigt, tvivlar inte en sekund på att du är en av dom :tummenupp

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Du menar att ni avslöjade er fantastiska simultanförmåga och att vi kvinnor istället för att nyttja den beslöt oss för att hävda motsatsen? Du har rätt dock, det finns en del av er som faktiskt kan gå och prata i mobiltelefonen samtidigt, tvivlar inte en sekund på att du är en av dom :tummenupp
Varför heter det simultankapacitet hos kvinnor och koncentrationssvårigheter hos män?
Simulantförmågan är dock större hos män.
Om man bortser från så kallad "huvudvärk".

Uttis

Hellre än bra.
Gick med
9 Sep 2008
Hoj
Street Triple R, -12
Varför heter det simultankapacitet hos kvinnor och koncentrationssvårigheter hos män?
Simulantförmågan är dock större hos män.
Om man bortser från så kallad "huvudvärk".

Allvarligt, finns det tjejer som tar till "huvudvärks-tricket" för att slippa ligga? :va Tala i så fall om för dom att de ska skippa Treon nästa gång till förmån för annan smärtlindring ;)

MikkE

Guest
Den har vart uppe förut men satan så bra!
[YOUTUBE-ID]KJCfUm21BsI[/YOUTUBE-ID]

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
[YOUTUBE-ID][/YOUTUBE-ID]Tyvärr GÅR den inte att få tag i för alla jävla rättigheter, Men Jag tycker att en video som defenitivt skulle vara med här är SNL-More cowbell:

Finns bara småbitar som är mixade osv...
ex:[YOUTUBE-ID]_Mie9hhQTUM[/YOUTUBE-ID]

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
:död You got me! Ibland går det lite för snabbt, även för undertecknad :tummenupp

Det trodde jag var bra när det kommer till kvinnor :näsblod

Den här tycker jag är komisk, mest för att han är så jävla dålig sångare...
[YOUTUBE-ID]vsbsjCZwnD4[/YOUTUBE-ID]

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...